Google Remarketing

Remarketing patří mezi PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.

Jak si nastavit Google Remarketing?

  • K nastavení remarketingových kampaní potřebujete totožný konverzní kód jako při nastavování samotného Google AdWords.
  • Z javascriptového kódu vás zajímá tato hodnota: var google_conversion_id = 1234567890
  • ID pak vložíte do pole v administraci vašeho e-shopu.
  • Cesta k tomuto políčku vede tudy: Nastavení/Aplikace 3. stran/PPC - Remarketing/Google Remarketing

Google Remarketing

  • Pokud máte zájem i o dynamický remarketing, zatrhněte pole s označením Dynamický remarketing.
  • Dynamický remarketing umí v rámci kampaně nabízet vašim zákazníkům produkty podobné těm, kteří si návštěvníci ve vašem e-shopu už prohlíželi. 
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo