ChatGo

ChatGo představuje nadstavbu nad Messenger chatem, která vám umožní různá nastavení chatu pro jednotlivé podsekce webu, automatické oslovení zákazníka, nastavení chatu ve více jazycích nebo rychlé odkazy v menu chatu. 

Nastavení ChatGo

  • Nejprve je potřeba vytvořit si účet na ChatGo.
  • K tomu, abyste mohli nástroj ChatGo přidat na váš e-shop je dále nutné mít veřejně publikovanou firemní stránku na Facebooku, kterou připojíte k chatu.
  • Následně se vám otevře administrace ChatGo. Přejděte do Nastavení a zkopírujte si ID vaší facebookové stránky.
chatgo-(2).png

Nastavení nástroje ChatGo v administraci FastCentriku

  • Pokud máte zkopírované ID, přejděte do administrace FastCentriku: Nastavení - Aplikace 3. stran - Sociální sítě a komunikační nástroje - ChatGo a zde vložte vaše ID.

chatgoadmin.png
Nastavení však ještě není u konce

  • Dalším velmi důležitým krokem je přejít zpět do administrace ChatGo a v sekci zvané Přidat na web vložit domény, popřípadě i subdomény, pro které se může chat zobrazovat. Jakmile přidáte domény, klikněte na Povolit doménu. Také nezapomeňte kliknout na tlačítko Publikovat, které se nachází vpravo nahoře. 
  • Vzhled chatu, uvítací zprávy i automatické odpovědi si můžete upravit dle libosti v administraci ChatGo v sekci Nastavení chatu

chatgonaweb.png

Máte hotovo!

  • Gratulujeme, vaše nastavení bylo zdárně dokončeno. Nyní můžete začít využívat ChatGo pro komunikaci s návštěvníky e-shopu.
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo