Comgate

S platební bránou Comgate můžete svým zákazníkům nabídnout atraktivní možnost online platby v reálném čase. Jedná se o velmi pohodlný a jednoduchý způsob platby. Po zaplacení objednávky jste ihned informováni společností ComGate a objednané zboží můžete okamžitě expedovat. Díky tomu, že platba probíhá ihned po dokončení objednávky, klesá riziko, že si zákazník svou objednávku rozmyslí a zboží si nevyzvedne. 


V administraci vašeho e-shopu najdete veškeré nastavení v této sekci: Nastavení/Aplikace 3. stran/Platební brány/Comgate. Zde je nastavení rozděleno do dvou okruhů: Comgate – platební brána a Comgate – návratové URL.

Prvním krokem k nastavení této platební brány je navázání kontaktu se společností ComGate a uzavření smlouvy o obchodní spolupráci.

ADMINISTRACE COMGATE

  • Do Klientského portálu Comgate se přihlásíte pomocí údajů, které vám po uzavření smlouvy vygeneruje a zašle obchodní zástupce společnosti Comgate na této adrese.

  • Klientský portál je rozdělený do tří sekcí – Platby, Integrace a Kontakty.

Záložka Platby

  • Obsahuje veškeré transakce včetně jejich statusů.

  • Libovolně si zde můžete filtrovat, které platby chcete zobrazit. Ať už všechny, podle období, statusů, platební metody či měny.

  • V sekci Platby najdete přehled všech plateb a refundací, bankovní převody, měsíční vyúřtování a případné pohledávky. Navíc je zde možnost ručního založení platby.

OBECNÉ NASTAVENÍ COMGATE

Integrace

  • Sekce Integrace obsahuje záložky Nastavení obchodu, Správu uživatelů a Testovací platby.

  • Nastavení obchodu

  • V Nastavení obchodu jsou zobrazeny veškeré povolené platební metody. Můžete nastavit expiraci platby a změnit kontaktní údaje. Zároveň zde najdete údaje pro propojení platební brány.

Propojení obchodů

  • V této sekci je k dispozici detail propojení.

  • Stisknutím symbolu tužtičky se dostanete do editačního prostředí, kde si upravíte veškeré potřebně údaje.

  • V této části naleznete důležité údaje, které je zapotřebí vložit do administrace vašeho e-shopu. Jedná se o Identifikátor propojení e-shopu a Heslo. Tyto údaje jsou unikátní a každému zákazníkovi jsou generovány zvlášť. .

  • Zaškrtnutím si také můžete nastavit, zda chcete, aby se zákazníkům při úspěšném provedení platby automaticky odeslal potvrzovací e-mail.

 

  • Identifikátor propojení obchodu a Heslo potom vložíte do administrace vašeho FastCentriku na toto místo: Nastavení/Aplikace 3. stran/Platební brány/Comgate.


Návratové URL adresy

  • A v administraci FastCentriku ještě zůstaneme. U nastavení této platební brány v části Comgate – návratové URL naleznete URL adresy, které je potřeba nakopírovat do Klientského portálu Comgate.

  • URL adresy jsou pro každý e-shop unikátní, adresy proto kopírujte výhradně přímo ze své administrace.

  • Všechny čtyři adresy vložte do administrace Comgate na příslušná místa podle názvů. (v ComGate toto nastavení naleznete cestou: Nastavení obchodů/ kliknutí na název vašeho obchodu/záložka Propojení obchodu/stisknutí symbolu tužtičky).


IP adresa

  • Do administrace Comgate je nutné vložit také IP adresu vašeho e-shopu. Tu máte uvedenou v e-mailu od svého založení e-shopu

  • Nebo si o IP adresu můžete zažádat na naši zákaznické podpoře.

  • IP adresu potom nakopírujte do administrace Comgate v záložce Platby/Konfigurace/Konfigurace propojení obchodu do spodní části nastavení.

ADMINISTRACE FASTCENTRIKU

  • Kromě Identifikace obchodníka, Hesla a Návratových URL adres je zapotřebí vyplnit také následující údaje.

  • Tlačítko Ostrý režim ukazuje, zda se platební brána nachází aktuálně v testovacím režimu (nezaškrtnuté pole), nebo je aktivní a tudíž viditelná pro zákazníky (zaškrtnuté pole).

  • V okamžiku, kdy budete mít všechny potřebné údaje vyplněné jak v administraci e-shopu, tak v administraci Comgate, můžete platební bránu aktivovat zaškrtnutím tlačítka Ostrý režim.

Nastavení notifikace zákazníkům

  • V další části nastavení můžete libovolně editovat texty, které se zákazníkům zobrazují v závislosti na tom, jak byla jejich platba úspěšná.

  • Mezi tyto potvrzovací texty patří: potvrzení o přijaté platběo odmítnuté platbě a potvrzení o neznámém stavu platby.


Druh zboží

  • Nezbytnou podmínkou Comgate je uvést typ prodávaného zboží. Na výběr máte tyto možnosti: Fyzické zboží s fyzickým doručenímDigitální zboží s online doručením, nebo Erotické zboží.

NÁLEŽITOSTI, KTERÉ JE TŘEBA SPLNIT

1. Logo Comgate

  • V nákupním košíku na vašem e-shopu nesmí chybět ani logo společnosti Comgate, které bude ze strany ComGate ještě před spuštěním platební brány do ostrého provozu zkontrolováno

2. Podmínky ePlatby+

  • Do vašich obchodních podmínek ke způsobům plateb nezapomeňte zanést informace týkající se platebních podmínek, které jsou k dispozici v Informační brožuře, kterou obdržíte od společnosti Comgate.

  • Jedná se o tyto informace:

    • Vysvětlit kupujícím princip a způsob Platební brány.

    • Vysvětlit kupujícím zásady bezpečnosti používání systému a informace o jeho zabezpečení.

    • Informovat kupující o tom, že platby uskutečněné službou ePlatba+ jsou prováděny na účet zpracovatele plateb společnosti ComGate Payments.

    • Obstarat souhlas kupujícího se zpracováním jeho kontaktních údajů (e-mailové adresy) zpracovateli plateb.

 
Podle této osnovy pak mohou podmínky vypadat např. takto:
Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

NASTAVENÍ PLATBY

  • Poté co si nastavíte veškeré potřebné údaje, je třeba ještě nastavit platbu, což provedete stejným způsobem, jako všechny ostatní platby.

  • Nastavení provedete v administraci FastCentriku touto cestou: Nastavení/Platby/Nový způsob platby. Zde zvolíte Comgate – online platba a předvyplní se vám některé potřebné údaje. Platební metodu si poté postupně nastavíte v jednotlivých záložkách.

  • Platební bránu rovněž nezapomeňte navázat na některý vámi podporovaný dopravní systém.

  • Podívejte se, jak při obecném nastavení plateb postupovat.


 


Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo