Další editace objednávky

Dále je možné u každé jednotlivé objednávky provést editaci stavu, označit objednávku jako zaplacenou, uvést datum platby a číslo balíku. U stavu platební transakce se zobrazuje poslední známý stav transakce poskytnutý platební bránou.
Vyplnění pole Číslo balíku je důležité, pokud využíváte pro posílání zásilek některou z přepravních firem s možností sledovat zásilku. Pro zprovoznění této možnosti je také třeba v administraci u způsobu dopravy nastavit "URL adresu pro sledování zásilky".

Vyplnění pole Číslo balíku je důležité, pokud využíváte pro posílání zásilek některou z přepravních firem s možností sledovat zásilku. Pro zprovoznění této možnosti je také třeba v administraci u způsobu dopravy nastavit "URL adresu pro sledování zásilky".

V části Stav objednávky můžete dále vidět detaily objednávky, jako je Datum a čas, Číslo objednávky, IP adresa odkud byla objednávka realizována, Referer.

Položka „Objednáno přes“ zaznamenává, zda byla objednávka realizována prostřednictvím administrace e-shopu, na samotném eshopu, nebo na heureka.cz (v případě, že využíváte službu heuréka košík je objednávka přenášena do eshopu pomocí API)

Pokud by došlo k jakékoliv komplikaci při přenosupoložek z heureka košíku do obejdnávek, budete informováni tímto textem:
„Některé produkty se nepodařilo do objednávky vložit. Před dalším zpracováním zkontrolujte prosím položky objednávky s položkami objednávky v administraci Heureky a chybějící produkty doplňte pomocí tlačítka Přidat produkt.“

Vyvedena je Hmotnost produktů v objednávce

Novinky e-mailem, Udělen souhlas se zpracováním osobních údajů. S těmito údaji nelze manipulovat a platí nad konkrétní objednávkou. Novinky e-mailem - bude objednávka tento údaj navíc obsahovat i v případě nezaškrtnutí nakupujícím, a to tehdy, pokud pochází od neregistrovaného uživatele a e-mail tohoto uživatele je aktuálně odběratelem novinek.

Tuto informaci si můžete zobrazit i na výpisu objednávek ve sloupcích. V přehledu Objednávek úprava sloupců – zobrazení sloupce „objednáno přes“
Položku referer je taktéž možno vyvést na výpis objednávek. 
Na detailu každé objednávky se nově zapisují údaje o editaci objednávky – Historie objednávky, obdobně jako je tomu např. na detailu produktu. Je možno si takto zkontrolovat, který den došlo např. ke změně stavu objednávky.

Editace objednávky v jakémkoliv ohledu je zapisována do historie obecným příznakem Editováno. Pouze změny stavu objednávky jsou zapisovány konkrétně – tedy jaká změna a ve který okamžik nastala. Např. vyřizuje se, vyřízeno, stornováno ale i vlastní stavy tedy např. reklamace.

 
 
 

 








 

Pokud využíváte služeb meření konverzí Zboží, Heuréka a Google, lzde v historii vidět, zda byla daná objednávka odeslána či nikoliv a v případě odeslaní, či chyby se zobrazí níže uvedené hlášky. 

Informace o Heureka dotazníku se vypisuje pouze v případě, že klient neodebere nesouhlas se zasláním dotazníku. V opačném případě informace v historii není a objednávka automaticky na Heureku neodejde.

Zboží.cz - Pokročilé měření konverzí:
- pokud se objednávku podařilo odeslat (na straně serveru)

  Zboží.cz - Pokročilé měření konverzí: objednávka odeslána

- pokud se objednávku nepodařilo odeslat (na straně serveru)

  Zboží.cz - Pokročilé měření konverzí: objednávka neodeslána

Zboží.cz - Měření konverzí:

- pokud byl do HTML stránky vložen měřící skript

  Zboží.cz - Měření konverzí: objednávka zpracována

Zákaznické recenze Google:

- pokud byl do HTML stránky vložen skript pro oznámení

  Zákaznické recenze Google: objednávka zpracována
 
Heureka - Ověřeno zákazníky:
- pokud zákazník neodebral souhlas
  Heureka - Ověřeno zákazníky: nesouhlas neudělen
 
Heureka - Ověřeno zákazníky:

- pokud se objednávku podařilo odeslat (na straně serveru)

  Heureka - Ověřeno zákazníky: objednávka odeslána

- pokud se objednávku nepodařilo odeslat (na straně serveru)

  Heureka - Ověřeno zákazníky: objednávka neodeslána


























Náhled objednávky 
V seznamu objednávek lze nyní jednoduchým způsobem zjistit, jaké položky objednávka obsahuje a informace o zákazníkovi, který si zboží objednal. Pokud po přihlášení v seznamu objednávek nevidíte sloupec „Počet položek“, jednoduše si jej přidejte pomocí „Upravit sloupce“ pod výpisem objednávek a poté klikem na šipku zobrazíte náhled objednávky.

Náhled obsahuje nejdůležitější údaje z objednávky, položky zboží, ceny, případné slevy, dopravu a platbu, údaje klienta, fakturační a dodací adresu, stav objednávky a hodnotu zaplaceno/nezaplaceno. Pokud objednávka obsahuje více než 5 položek, ostatní jsou skryty pod tlačítkem „Zobrazit další produkty (x)“, čímž se jednoduchým způsobem dostanete na detail objednávky.

Zavřít náhledové okno lze klikem kdekoliv na dané stránce, případně zavření křížkem v pravém horním rohu.

Náhled objednávky lze kromě výpisu objednávek najít i v části Objednávky -> Nevyřízené produkty. Zde se šipka pro zobrazení náhledu zobrazuje přímo u čísla objednávky.




Vytvoření kopii objednávky 

Na detailu objednávky v administraci, je pod funkčním tlačítkem možnost „Vytvořit kopii objednávky“


Klikem se dostanete na stránku s vytvořením nové objednávky (která je obecně popsána níže v manuálu). V ní budou načteny údaje z kopírované objednávky o zákazníkovi a položky objednávky.

Pokud kopírujete objednávku anonymního uživatele, nebudou data o klientovi vyplněna. Pokud neregistrovaného uživatele, budou jejich data zkopírovány, pokud nesplňují jednu z podmínek níže. To stejné se týká registrovaného uživatele.

Pravidla kopírování uživatelských údajů:

Pokud se v předchozí objednávce nacházela doručovací adresa jiná, než fakturační budou tato data zkopírována do nové objednávky.

Pokud se v předchozí objednávce nacházela doručovací adresa jiná, než fakturační a šlo o údaj dopravce využívající pobočky – tedy např. Česká pošta - balík na poštu, Uloženka, Balíkobot, GeisPoint, Zásilkovna apod… NEbudou tato data zkopírována do nové objednávky. Je potřeba doručovací adresu – pokud má být jiná než fakturační vyplnit, či vybrat dopravu na pobočku, dle aktuálního požadavku nakupujícího.

Pravidla kopírování položek zboží, slev, kupónů, dopravy a platby:

Pokud se v objednávce, pro kterou chce provozovatel Vytvořit kopii objednávky“ nachází položky, které nelze nakoupit, nebudou do košíku vloženy. Pokud dojde ke změně ceny položky, je do aktuálního košíku vkládána za aktuální cenu, respektující aktuální ceník nakupujícího.

Stornované položky v rámci objednávky se nekopírují. Stornovanou objednávku celkově nelze kopírovat.

Výběr dopravy a platby je potřeba v administraci realizovat nově. Tyto údaje se do nového košíku z kopírované objednávky nepřenáší. Taktéž se nepřenáší původní slevy produktů, či slevové kupóny.

Vytvořit kopii objednávky - registrovaný uživatel FE část

V přehledu objednávek registrovaného uživatele je nová ikona pro akci „znovu objednat všechny položky objednávky“. Kliknutím na tuto ikonu, se automaticky vloží všechny položky objednávky opětovně do košíku.


Na detailu objednávky se toto tlačítko nachází taktéž, pod číslem objednávky


V případě, že nakupující má zájem pouze o některé z položek, je možno na jejím detailu vybrat pouze ty

, které chce nakoupit. Poté stačí kliknout na „Znovu objednat vybrané položky objednávky“

Pro hromadný výběr je možno „Vybrat vše“ a kliknout na „Znovu objednat vybrané položky objednávky“.




















Pokud se v objednávce, pro kterou chce zákazník znovu objednat všechny položky objednávky nachází položky, které nelze aktuálně nakoupit, nebudou do košíku vloženy. Pokud dojde ke změně ceny položky, je do aktuálního košíku vkládána za aktuální cenu, respektující aktuální ceník registrovaného uživatele.

Procesem v košíku zákazník dále projde a před dokončením vybere dopravu a platbu. Tyto údaje se do nového košíku z kopírované objednávky nepřenáší. Taktéž se nepřenáší původní slevy produktů, či slevové kupóny.
 
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo