Administrace e-shopu

V Nastavení/Nastavení týkající se produktů/Skladové dostupnosti je potřeba zkontrolovat pole "k expedici za X dnů". U dostupnosti skladem musí být uvedena nula, aby porovnávače zobrazovaly "Skladem".

 

Ano, umožňuje. Pokud jsou u jednotlivých položek parametry uvedeny.
 

Ke zrychlenému vkládání produktu, a vůbec všeho obsahu, slouží tři tlačítka, která najdete hned pod vítacím boxem na dashboardu: Přidat produkt, Přidat kategorii a Přidat článek.

Ano. V administraci e-shopu můžete nastavit práva libovolnému počtu uživatelů a zároveň jim nastavit individuální práva. Někdo může editovat pouze zboží, ale neuvidí do objednávek, dalšímu můžete naopak zamezit, aby v administraci cokoliv smazal. Možnosti nastavení práv jsou široké a jednoduché. V administraci tuto funkci najdete jako v sekci Nastavení uživatelů.

Grafika

Asistenta nákupu si nastavíte přímo v administraci e-shopu pomocí cesty Šablony/Editovat šablonu/Nastavení/Asistent nákupu. 

Ano, jakékoliv grafické služby si z naší nabídky můžete objednat kdykoliv. Stačí založit ticket do klientského systému HelpDesk s vaším požadavkem na požadovanou službu.

Ano, v naší nabídce grafických služeb naleznete i vytvoření Grafiky na míru. Tato služba obsahuje vytvoření hlavičky e-shopu (horní koláž), tvorbu barevného schématu v souladu s designem loga, banneru a koláže, tvorbu ikony adresního řádku - Favicon.ico, tvorbu vlastních CSS stylů a jejich nasazení.

Ano, lze. V případě, že máte vlastní grafický návrh a chcete jej do e-shopu implementovat, jednoduše nám jej zašlete. Po zjištění možnosti implementace vašeho návrhu vám sdělíme cenovou kalkulaci.

Ano, ve vašem e-shopu je možné kdykoliv změnit jeho vzhled pomocí barevných schémat, změny hlavičky, banneru, grafiky na míru atd.

Napojení na dodavatele

Propojení s dodavatelem je možné pouze u varianty PLUS. V případě, že se jedná o dodavatele uvedeného v našem seznamu dodavatelů, je jednorázová cena za napojení na dodavatele dat 1990 Kč bez DPH.
 

Ano, můžete. V případě dodání dat v XML souboru je možné i automatické napojení s pravidelnou denní aktualizací. Nutná je však předchozí cenová kalkulace úpravy struktury dat.

V případě dodání dat v XLS souboru, je možné provést jednorázový import dat od dodavatele, opět však po předchozí cenové kalkulaci úpravy struktury dat.

Podívejte se, na aktuální seznam XML a XSD souborů, které lze importovat.

V případě automatického napojení na dodavatele se data aktualizují co 24 hodin. Skladovou dostupnost je možno aktualizovat až 4x denně.

Ano, e-shop lze napojit na více zdrojů dat. Pokud chcete do e-shopu přidat zboží od více dodavatelů, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. čísle 731 444 545.

Z vaší strany je potřeba spojit se s vybraným dodavatelem a uzavřít s ním smlouvu o poskytování dat. Tento souhlas si vyžádáme dodatečně i z naší strany - většinou přímo od dodavatele (pokud není uvedeno jinak). Po udělení souhlasu s napojením a zaslání potřebných XML feedů, váš e-shop automaticky napojíme na vybraného dodavatele. Samotné napojení probíhá po schválení do jednoho až dvou týdnů.

Napojení na ekonomické systémy

FastCentrik ve verzi BASIC a PLUS je možné napojit na ekonomické systémy POHODA, Money S3 a Altus Vario, K2, Premier aj.

Pro napojení na ekonomický systém POHODA potřebujete propojovací program, který je ke stažení zdarma k dispozici na následující adrese. Samotný import a export dat je poté prováděn pouze stiskem jednoho tlačítka – Import nebo Export. Tento proces nelze spouštět automaticky.

Pro napojení na Money S3 a Altus Vario potřebujete tzv. komunikační adresy, které vám na požádání zdarma vygenerujeme. Samotný import a export dat je poté prováděn pomocí doplňujících konektorů v informačním systému..

Založte ticket do klientského systému HelpDesk a specifikujte, ve kterém kroku nastala chyba.

V případě, že používáte ekonomický Pohoda, připojte hlášení z přenosů, které naleznete v propojovacím programu v záložce „O programu“ (vlevo dole, dvojklikem se vám otevře složka „Archiv“ s hlášením „Do Pohody“.)

Založte ticket do klientského systému HelpDesk a specifikujte nám, ve kterém kroku nastala chyba.

V případě, že používáte ekonomický systém Pohoda, připojte hlášení z přenosů, které naleznete v propojovacím programu v záložce „O programu“ (vlevo dole, dvojklikem se vám otevře složka „Archiv“ s hlášením „Do FastCentriku“).

Pro získání komunikačních adres založte ticket do klientského systému HelpDesk s tímto požadavkem. Komunikační adresy vám zdarma vygenerujeme a zašleme.

Pro verzi Plus je napojení na ekonomický systém Pohoda zcela zdarma. Pro verzi Basic je tato služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku služeb. Cena napojení je 400 Kč.

Objednávka e-shopu

Jedná se o celkové množství položek zboží v databázi. V této položce jsou započteny také produkty, které se na e-shopu nebudou zobrazovat (nezařazené zboží do kategorie, zakázané zboží apod.). V případě překročení počet položek systém dále funguje a pracuje.

U variant BASIC a PLUS  se maximální počet produktů liší dle dané verze. Hranici počtu produktů však lze překročit u všech variant. V případě, že k překročení limitu dojde, několikrát klienta upozorníme e-mailem s podrobným návodem, jak postupovat. Pokud počet položek nebude k poslednímu dni v měsíci snížen, bude automaticky účtován v souladu se Smluvními podmínkami.

Aktuální stav počtu položek v e-shopu lze najít v adminsitraci e-shopu.

Pro provoz menšího e-shopu je tento maximální počet produktů dostačující. Pokud nevyužíváte dropshipping, kdy od dodavatele získáváte spoustu dat o produktech, bude vám výše uvedený počet stačit.

Cena za konkrétní modul se vždy odvíjí od vámi zvolené varianty e-shopu (BASIC, PLUS). Uživatelé vyšších verzí mají zvýhodněnou cenu u většiny modulů a služeb.

SEO, PPC, porovnávače, katalogy

Standardně generujeme XML feedy pro 13 porovnávačů. Ty, které v nabídce nejsou uvedené, ale většinou podporují XML feedy těch největších porovnávačů (Zboží.cz, Heureka.cz). Je tedy možné e-shop obvykle napojit i na další porovnávače zboží.

E-shop můžete jednoduše propojit s Google Analytics, nebo s programem TopList. Oba programy spolehlivě sledují návštěvnost e-shopu.

Internetové katalogy, např. Zboží, jsou výborným marketingovým doplňkem. Mnohem více se však vyplatí registrovat se do porovnávačů zboží.

XML feedy se generují automaticky, stačí si je jen zapnout v admisnitraci e-shopu.

Technické problémy (domény, HelpDesk, zprovoznění pošty atd.)

Nejčastější chybou, která zapříčiní neodeslání e-mailu, je používání free mailových serverů k odesílání informací z e-shopu (např. novinek, nebo objednávek). Potíže způsobuje především posílání v rámci stejných domén. Např. ze seznam.cz na seznam.cz, nebo z gmail.com na gmail.com apod. Takové emaily často padají do spamu, nebo zákazníkovi nedorazí vůbec.

Podobně je na tom posílání emailů z free mailových serverů, ke kterým přikládáte Kopii adresovanou na stejnou emailovou adresu, jako je ta odesílací.

Příklad:

Odesílatel na straně e-shopu: objednavky@domena.cz
Příjemce - váš zákazník: klient@klient.cz
Kopie: objednavky@domena.cz
Skrytá kopie: obchod@domena.cz
Systém free mailových serverů takový email vyhodnotí jako nepřípustný a zabrání jeho odeslání.
Překontrolujte si tedy nastavení vašich emalových šablon v administraci.

Ano, e-shop může běžet na libovolné adrese, např. www.domena.cz. Koncovka domény nemusí mít pouze českou koncovku, můžete si ji vybrat podle libosti (např. eu, com a další).

Ano. V případě, že vlastníte více domén např. www.vase-domena.cz a www.vasedomena.cz a na nich chcete váš e-shop provozovat, zašlete nám pomocí HelpDesku jejich seznam. Zároveň je potřeba také u těchto domén nastavit A záznam na výše zmíněnou IP adresu. Vždy je ovšem potřeba zvolit jednu z domén jako hlavní. Ostatní na ni budou automaticky přesměrovány.

Nejprve je třeba nám nahlásit doménu přes HelpDesk (včetně jakýchkoliv aliasů), pokud nebyla nahlášena v objednávce. Změňte A záznam na IP (viz. první e-mail s přístupy). Pro zobrazování na ostré doméně je třeba vyplnit v administraci vašeho e-shopu v „Nastavení systému/Nastavení modulů/Základní nastavení“ pole „Povolená doména projektu“ (ve tvaru www.domena.cz).

Založte ticket do klientského systému HelpDesk s konkrétním požadavkem a uveďte doménu, na které chcete e-maily provozovat. Administrátoři vám zřídí admin e-mail pro správu jednotlivých e-mailových účtů.

Na hlavní stránce klientské aplikace HelpDesk klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“, poté zadejte e-mailovou adresu. Pokud se zadaný e-mail nachází v naší databázi, přihlašovací údaje vám zašleme. V případě problémů nás kontaktujte na telefonním čísle klientské podpory 731 444 545.

Ano, doména vám samozřejmě zůstane. Od nás dostanete tzv. pracovní doménu, na které e-shop postupně tvoříte. Až máte e-shop připravený k nasazení na ostrou doménu, je jen na vás, jakou si zvolíte – zda doménu novou, nebo vaši stávající.

Moduly jsou vázané na danou licenci FastCentriku BASIC nebo PLUS. Je možné kdykoliv přejít z jedné verze na druhou a naopak.

Univerzální import a export dat

Ano, je možné importovat data z CSV. Import naleznete v adminsitraci e-shopu v sekci nastavení/import,export.

Importní soubory mohou být pouze ve formátu XLS nebo XML.

Strukturu importu a exportu zboží naleznete na Importy a exporty.

Nenašli jste, co jste hledali?

800 666 222
800 666 333

Volejte zdarma
Po–Ne 8:00–20:00

Napište nám

Odpovíme vám do 24 hodin