Skip Pay

Tyto služby jsou určené pro všechny e-shopy, které chtějí nabídnout svým zákazníkům větší jistotu a flexibilitu při nakupování. Skip Pay vám pomůže zbavit se zbytečného papírování s dobírkou a navýšit frekvenci nákupů i obrat. Moderní platební metody od Skip Pay zákazníkům zpříjemňují nakupování a díky řadě benefitů je motivují k dalším nákupům.

Nastavení Skip Pay

Platbu Skip Pay najdete v Nastavení – Aplikace 3.stran – Splátkové metody. Po uzavření smlouvy obdržíte od společnosti Skip Pay údaje API uživatel a Heslo pro testovací a ostré prostředí e-mailem, které poté vložíte do administrace e-shopu.


V sekci Nastavení – Platby – vyberte nový způsob platby Skip Pay a v části Omezení na způsoby dopravy vyberte vazby mezi platbou a dopravou.

Objednávka

V objednávce, kdy zákazník zvolí tento způsob platby bude po dokončení objednávky přesměrován na Skip Pay.



V administraci e-shopu v detailu objednávky je v tu chvíli po uzavření objednávka ve stavu zpracování na straně Skip Pay, dokud zákazník úspěšně nedokončí platbu.

Po zadání kódu ze SMS zprávy zákazník úspěšně dokončí financování nákupu.

Na závěr je automaticky přesměrován zpět do e-shopu. Zákazník vidí informaci o schválení či zamítnutí financování objednávky.

 

Zpracování objednávky v administraci

Po úspěšném dokončení financování nákupu je u objednávky v administraci automaticky příznak zaplaceno a dále je možnost, označit ji jako odeslanou – tedy ze strany provozovatele e-shopu ve chvíli, kdy realizuje vyřízení objednávky.

POZOR NA EDITACI OBJEDNÁVKY!!! Samotná objednávka, i když je již exportovaná na Skip Pay, tak ji lze v administraci editovat, dokud k ní nebude vystaven doklad (případně nebude exportovaná do ERP systémů). Editace je ovšem plně na vaše riziko, jelikož nový přenos na Skip Pay již nelze realizovat. Proto Vám doporučujeme objednávku NEEDITOVAT, neměnit u ní ani položky, ani dopravu, resp. nic co by poté ovlivnilo položky a výši celkové objednávky.
 

Storno objednávky v administraci

Pokud objednávku ještě před označením odesláno nebo případně i po něm z jakéhokoliv důvodu stornujete, v rámci API komunikace se tato informace přenáší do administrace Skip Pay automaticky.

Zamítnutí financování nákupu

Pokud nastane situace, kdy zákazníkovi při volbě platby Skip Pay nebude umožněno zaplatit touto metodou, po dokončení objednávky bude zákazník informační hláškou vyzván ke kontaktování e-shopu a změny platební metody realizované objednávky. Objednávka se dokončí, ale v administraci e-shopu bude dále vedena jako nezaplacena. Změna platební metody je již plně v rukou provozovatele e-shopu.
 

Pomoc s nastavením

Pokud si nebudete jisti správným nastavením, můžete se s důvěrou obrátit na linku naší zákaznické podpory, a to na telefonní číslo: +420 704 422 460.
. Případně zadejte ticket do aplikace https://helpdesk.netdirect.cz/ , kde popíšete svůj problém.
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo