Zpět na seznam vlastností

Komplexní statistiky

  • Šetří čas
  • Poskytují zpětnou vazbu
  • Pomáhají aktualizovat e-shop

Komplexní statistiky slouží ke sledování celkové úspěšnosti vašeho e-shopu a reklamních kampaní, kterými jeho provoz podporujete.
Díky statistikám můžete měřit a sledovat:

  • Konverzní poměr
  • Návštěvnost stránek
  • Zdroje návštěvnosti (referer)
  • Chování návštěvníků na stránkách
  • Funkčnost klíčových slov

Měření konverzí

  • Konverze je takové jednání návštěvníka, které vede k dosažení určitého marketingového cíle. V prostředí e-shopu je tímto cílem nejčastěji nákup, či registrace uživatele.
  • Konverzí se z pouhého návštěvníka e-shopu stává jeho zákazník. Konverzi můžete měřit prostřednictvím několika systémů.
  • FastCentrik poskytuje propojení s Google Analytics a Google AdWords.

Google Analytics

  • Statistická služba Google Analytics získává data o návštěvnících vašich webových stránek. Prostřednictvím této služby zjistíte, jaká je návštěvnost vašeho webu, jak se chovají vaši uživatelé, jaká klíčová slova použili při hledání, jak dlouho se na stránkách zdrželi, kolik si jich prohlédli apod. Pomocí GA zároveň měříte konverzní poměr a vedete statistiky prodeje. GA vám prostě o zákaznících pomůže zjistit téměř všechno.
  • Jak na nastavení?

TopList

  • Top list se funkčně podobá službě Google Analytics. Umožní vám sledovat, odkud návštěvníci na vaše stránky přišli, jaký operační systém a prohlížeč využívají nebo zda byl jejich přístup uskutečněn z České republiky, či jiného státu. Statistiku návštěvnosti promění Top list v přehlednou malou tabulku, kterou si můžete umístit na své stránky.
  • Jak na nastavení? 

870_img_TopList_01.png

Referer návštěvnosti

  • Referer je důležitý údaj, jehož prostřednictvím zjistíte, z jaké webové stránky k vám vaši zákazníci přišli. Referer umožňuje analýzu zdrojů návštěvnosti, jejíž výsledky vám pomohou při optimalizaci webu.

Heatmapy mYx

  • Pomocí služby Heatmapy mYx je možné sledovat uživatelské chování zákazníků na stránkách e-shopu. Heatmapy odhalí, kam zákazníci klikají nejčastěji, v kterých místech nejvíce pohybují myší, jakým způsobem scrolují stránku, a dokonce i míru klikání na neaktivní prvky.
  • Jak na nastavení?

Nejnavštěvovanější klíčová slova

  • Klíčová slova hrají zásadní úlohu při optimalizaci pro vyhledávače, jejich výběr proto rozhodně nepodceňujte. Dobře zvolené klíčové slovo je frekventované, ale ve svém segmentu zároveň unikátní. Díky službě Google Adwords můžete využívat Plánovač klíčových slov. Do plánovače zadáte klíčová slova a Adwords vám prostřednictvím přehledné tabulky sdělí, jak často jsou tato slova vyhledávána. Dokonce vám i navrhne nová podobná slova.

Nejčastější otázky a odpovědi

V Nastavení/Nastavení týkající se produktů/Skladové dostupnosti je potřeba zkontrolovat pole "k expedici za X dnů". U dostupnosti skladem musí být uvedena nula, aby porovnávače zobrazovaly "Skladem".

 

Ano, umožňuje. Pokud jsou u jednotlivých položek parametry uvedeny.
 

Ke zrychlenému vkládání produktu, a vůbec všeho obsahu, slouží tři tlačítka, která najdete hned pod vítacím boxem na dashboardu: Přidat produkt, Přidat kategorii a Přidat článek.

Ano. V administraci e-shopu můžete nastavit práva libovolnému počtu uživatelů a zároveň jim nastavit individuální práva. Někdo může editovat pouze zboží, ale neuvidí do objednávek, dalšímu můžete naopak zamezit, aby v administraci cokoliv smazal. Možnosti nastavení práv jsou široké a jednoduché. V administraci tuto funkci najdete jako v sekci Nastavení uživatelů.

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte náš e-shop
na 14 dní zdarma

Zkusit e-shop zdarma
bezzávazků