Zpět na blog

Jak stáhnout autentizační údaje a certifikát k EET

Jak stáhnout všechny důležité dokumenty k EET krok za krokem.

  • Při registraci postupujte v tomto pořadí:
    • Žádost o autentizační údaje
    • Registrace provozovny
    • Stažení certifikátu
  • Více se o jednotlivých krocích dozvíte zde.

1. Autentizační údaje

  • O své autentizační údaje si zažádejte prostřednictvím daňového portálu.
  • Zde vyberte možnost Elektronická evidence tržeb.

  • V dalším kroku pak zvolte Žádost o autentizační údaje do EET.

  • Dostanete se tak k vyplnění elektronického formuláře, kde je potřeba postupně vyplnit všechny 4 jeho části (Záhlaví, Poplatník, Zabezpečení a Závěr).

  • Až budete mít všechny 4 části vyplněné, stačí formulář odeslat.
  • Následně vám do vaší datové schránky přijdou autentizační údaje, kde si je jen prostě vyzvednete.
  • Autentizační údaje potom využijte k přihlášení na Daňovém portále v sekci Správa údajů evidence tržeb, kde vše vyplníte do příslušných kolonek. 



2. Certifikát k EET

  • Certifikát k EET vygenerujete a stáhnete v aplikaci elektronické evidence tržeb po přihlášení do systému.
  • Podrobný návod, kde a co je třeba vyplnit, najdete tady. 

Znovu připomínáme, že certifikát je nutné stáhnout ihned a bezodkladně po jeho vytvoření. Vracet se k němu později už nepůjde.
 

Přečtěte si také:

Proč celá EET vznikla

Jak se na EET připravit

Co je potřeba udělat před začátkem EET

Jak funguje komunikace při vystavování účtenek

Situace, které vznikají při evidenci a jak je řešit