Zpět na seznam vlastností

Porovnávače zboží

  • Přivádí nové zákazníky
  • Poskytují zpětnou vazbu
  • Pomáhají měřit konverze
Porovnávače zboží patří mezi cenné marketingové nástroje. Jejich prostřednictvím lze získat spoustu nových zákazníků. Některé porovnávače navíc nabízí další pokročilé funkce jako je měření konverzí, certifikáty kvality pro důvěryhodné e-shopy, nebo dokonce vlastní nákupní prostředí.

Heureka – Měření konverzí

  • Pomocí služby Heureka – Měření konverzí budete vždycky vědět, do kterých produktů a kategorií zboží se vyplatí investovat, a získat tak co nejvíce zákazníků. Tato služba je na Heurece zdarma a FastCentrik vám navíc umožní napojit váš e-shop na Heureku snadno a rychle.

Heureka – Ověřeno zákazníky

  • Prezentujte se nejen dobrou cenou, ale i skvělou kvalitou služeb. Nechte své zákazníky, aby ohodnotili váš e-shop, a poskytli tak cennou zpětnou vazbu nejen vám, ale i dalším potencionálním nakupujícím. Certifikát „Ověřeno zákazníky“ se uděluje pouze obchodům s dobrým zákaznickým hodnocením a v případě opakujících se špatných hodnocení bývá odebrán.

Heureka – Košík

  • Služba Heureka Košík umožňuje zákazníkům nakoupit vaše zboží přímo v prostředí cenového porovnávače. Do projektu Heureka košík se mohou zapojit jen špičkové eshopy, které disponují certifikátem „Ověřeno zákazníky“ a jsou na Heurece v systému PPC. Cílem této služby je zvýšení konverzního poměru vašeho e-shopu.

HledejCeny – nejnižší cena

  • Pokud se zaregistrujete do služby HledejCeny, můžete získat certifikát „Nejnižší cena“, který se uděluje tehdy, pokud vaše zboží patří mezi 5% nejlevnějších produktů stejného druhu v rámci tohoto portálu. S certifikátem vzrůstá uživatelská exkluzivita vašeho obchodu a zároveň ochota uživatele nakoupit. 

Zboží.cz – měření konverzí

  • Zboží.cz, podobně jako Heureka, poskytuje možnost efektivního měření konverzí. Monitorujte průměrnou cenu za proklik v korunách, míru prokliků, četnost zobrazení, konverze a další. To vše v přehledné grafické podobě.

Google nákupy

  • Nákupy Google pomáhají uživatelům rychle a jednoduše nalézt informace o produktech v prostředí Google vyhledávače. Google nákupy fungují jako klasický porovnávač zboží. Umožňují filtrování výrobků podle různých kritérií – např. cena, dostupnost aj. 

Nejčastější otázky a odpovědi

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte náš e-shop
na 14 dní zdarma

Zkusit e-shop zdarma
bezzávazků