Zpět na blog

Zvedněte výkon svého e-shopu

Neplatíte za PPCéčka zbytečně moc? Dokážete vytvořit reklamu, která vám přivede zákazníky? Víte, jak placené příspěvky fungují ve vyhledávačích? Umíte si nastavit kampaň tak, aby vám přinášela peníze? A umíte takovou kampaň také vyhodnotit?

Pokud nechcete trávit spoustu času studiem PPC systémů a jejich zákonitostí, využijte služeb našich specialistů. Vyzkoušejte našeho správce PPC kampaní, nebo experta na statistiky v Google Analytics. Nechte si poradit a zvyšte výkon svého e-shopu.

Správce PPC kampaní

Správné nastavení PPC kampaní je pro provoz e-shopu klíčové. Bez dobré placené reklamy vás zákazníci prostě nenajdou. Pokud nechcete trávit spoustu času studiem PPC systémů, najměte si našeho odborníka. Vyzná se v principech zobrazování PPC kampaní a umí vytvořit reklamu, která vám bude vydělávat.


V čem vám správce PPC kampaní může pomoci?

Sestaví efektivní kampaň v systémech AdWords i Sklik

  • Upraví kampaň tak, aby obsahovala dostatečné množství vhodných klíčových slov.
  • Zajistí vysokou relevanci mezi klíčovými slovy, reklamou a obsahem cílové stránky.
  • Kampaň nasměruje na přehledné URL adresy s jasnou výzvou k akci. Dá si záležet na tom, aby URL adresy obsahovaly informace, které jsou pro oslovení zákazníka důležité.
  • Nastaví finanční limity.

Spravuje a optimalizuje vytvořené kampaně

  • Průběžně sleduje a optimalizuje všechny běžící kampaně tak, aby byly co nejvýkonnější.
  • Aktivně pracuje s cenami prokliků.
  • Upravuje již navržené inzeráty a přidává nové.
  • Ruší klíčová slova, která nefungují, a nasazuje nová klíčová slova i slovní spojení.
  • Optimalizuje kampaň tak, aby obsahovala jen taková klíčová slova a inzeráty, které se nejlépe promění v konverze.

Expert statistik v Google Analytics

K vyhodnocování všech marketingových aktivit, které měříte, slouží Google Analyticts (GA). Statistiky představují významný zdroj pro zhodnocení zpětné vazby. 

S čím vám pomůže expert na GA?

  • Založí GA účet a nastaví cíle ve vašem e-shopu. Cíl vede na stránku, na které očekáváme konverzi.
  • Nastaví měřící kódy metrik, které chcete sledovat.
  • Umí měřící kódy spravovat také pomocí Google Tag Manageru.
  • Ví, co má v GA sledovat a analyzovat, a bude vám pravidelně posílat reporty s vyhodnocením.

Pokud chcete spolupracovat s naším správcem PPC kampaní, nebo s expertem ve statistikách GA, kontaktujte nás.

 

Radka Legeska, Content Marketing specialist