šablona jezdarma

Šablona GASTRO původně vychází z originální šablony SuperBistro, avšak je speciálně přizpůsobena pro prodej potravin a rozvoz jídla. Z toho důvodu přijde vhod zejména prodejcům potravin, kavárnám, barům, restauracím, které chtějí své zákazníky oslovit od prvního okamžiku a zvýšit tím své šance na zisk.

Výpis a detail

Homepage e-shopu rozhoduje o prvním dojmu, proto jsme si na ní dali skutečně záležet. Hlavní prostor zaujímá slider s takřka neomezeným počtem bannerových pozic. Pod ním se nachází další čtyři bannery, těsně umístěné vedle sebe. Díky tomu z nich lze složit i vizuálně jednotný obrázek procházející každým z nich.

Pod touto sekcí lze také nastavit textové i obrázkové rozcestníky dle vaší libosti. V případě zájmu může být hlavní stránka doplněna také o blok s produkty různých kategorií (Novinka, Doporučené, Akce, Výprodej).

Výpis produktů v kategoriích je zobrazen do tabulky a u produktů se zobrazuje obrázek, název produktu, cena, tlačítko do košíku a pole pro zadání množství kusů.

Mezikošík

Představme si, že detail produktu zákazníka zaujal a zboží si přidal do košíku. Nyní se stav objednávky nachází v takzvaném „mezikošíku“. Tento prvek je tu od toho, aby zákazníkovi potvrdil vložení produktu do košíku a informoval ho o objednávaném množství či konečné ceně.

To však není všechno. Tuto funkci jsme do šablony implementovali z jednoho jednoduchého důvodu: za účelem zvýšení tržeb. Mezikošík totiž dokáže zákazníkovi doporučit i další relevantní zboží, které se hodí k jeho aktuálnímu nákupu. V praxi to znamená, že v případě objednávání oběda může mezikošík kupujícímu ukázat také vhodný dezert, salát nebo nápoj.

Košík

Nyní se dostáváme k dalšímu záchytnému bodu, a tím je košík. V administraci e-shopu si můžete sami zvolit, zda chcete využívat jedno či tří krokovou objednávku. Pokud zvolíte tří krokovou alternativu, pak je ve všech fázích objednávkového procesu v pravém sloupci umístěn sloupec s rekapitulací celé objednávky.

Posledním krokem, který zbývá k úspěšné dokončení objednávky, je výběr dopravy a platby. V této fázi jsou na grafické šabloně zobrazené ikonky s možnostmi dopravy (případně rozvozu) a platby, které zde můžete blíže specifikovat.

Pokud jste vlastníkem několika poboček a potřebujete rozdělit doručení z různých míst do jednoho e-shopu, i v tomto případě vám rádi vyhovíme a nastavíme administraci podle vašich potřeb. V neposlední řadě stojí za zmínku i asistent nákupu, který slouží k zodpovězení všech zákaznických dotazů. Stačí zadat kontaktní telefonní číslo.

Prohlédněte si šablonu naživo a s naplněnými daty!

Prohlédnout šablonu
FastCENTRIK

Připravujeme Demo