Aktivace modulu

V Nastavení – Aplikace 3.stran – Dopravní systémy – Zásilkovna.cz 3.0 je potřeba vyplnit pole Klíč API, Heslo API, které najdete v administračním prostředí Zásilkovny, v sekci Můj účet. Dále Označení e-shopu, což je hodnota, kterou jste zadali do pole Označení, v sekci Správa obchodů v administraci služby Zásilkovna.

Automatická aktualizace poboček probíhá 1x denně.

Pokud ovšem něco změníte ručně přímo v nastavení poboček v administraci služby Zásilkovna, např. vypnete použití přímo některé pobočky, je potřeba Aktualizovat pobočky tímto tlačítkem v administraci FastCentriku. 

Zobrazení dopravy na e-shopu

Nastavení – Doprava zvolte Nový způsob dopravy a z předdefinovaných zvolte Zásilkovna v3

Upravte si název dopravy, záložku Ceny a Omezení, kde navážete na typy plateb. Důležitým nastavením je poslední záložka Zásilkovna v3, kde vyberete Přepravce ze služby Zásilkovna.

Pokud vyberete např. výdejní místa, v nabídce v košíku bude mít nakupující výběr z poboček.

Práce s objednávkami

přehledu Objednávek si do sloupců můžete přidat Zásilkovna. Objednávka obsahující tuto dopravu bude mít na sobě ikonu o stavu dané zásilky.
 

Vytvoření balíků a tisk adresních štítků

Výchozí stav je nevytvořen.

Klikem na ikonu je možno přímo v přehledu Vytvořit balík.

Stejná funkce je na detailu objednávky, pod tlačítkem Zásilkovna.

O úspěšném vytvoření balíku Vás informuje okno, kde je možné rovnou přejít k Tisku štítků do PDF souboru.

Na výběr jsou předem dané formáty.

Pokud je balík úspěšně vytvořen, ikony v přehledu i na detailu Vás budou informovat.

 

Po vytvoření balíku již není možno editovat položky objednávky. Můžete pouze měnit stav či vytvořit doklad, vést diskuzi apod.
Po vytvoření balíku je možno opakovaně tisknout štítek nebo sledovat zásilku. A to jak z přehledu, tak z detailu objednávky.

 

Vytvoření dodacích listů

U vytvořených balíků je možno v přehledu objednávek označit jednu či více objednávek a přes hromadné tlačítko Zásilkovna Vytvořit dodací list/y.

Dodací list je možno tisknout.

Pokud je dodací list vytvořen, změní se i ikona v přehledu a na detailu objednávky.


Dodací list je možno tisknout i nadále dodatečně přes ikonku dodací list v přehledu, nebo na detailu objednávky.

Pokud označíte více zásilek, budou se aktuálně zpracovávat dle svého stavu, např. pro jednu lze vytvořit balík, pro dvě tisknout Dodací list.

Pokud omylem označíte i jinou objednávku, nic se s ní nestane, bude v akcích ignorována, pokud nemá správnou dopravu

Chybové hlášky

Na chybné vytváření balíku pro danou zásilku můžete být upozorněni např. touto hláškou pro chybné PSČ a Město u dané objednávky

Po opravě daných polí v editaci objednávky již můžete úspěšně balík vytvořit.

Přenos do administrace Zásilkovny

Vytvářené zásilky se Vám automaticky přenáší do administračního prostředí Zásilkovny.

Pomoc s nastavením

Pokud si nebudete jisti správným nastavením, můžete se z důvěrou obrátit na linku naší zákaznické podpory, a to na telefonní číslo: +420 731 444 545. Případně zadejte ticket do aplikace https://helpdesk.netdirect.cz/ , kde popíšete svůj problém.

 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo