Zpět na seznam tipů a triků

S příznakem Novinka se nyní pracuje o dost lépe

To, že si ke svým produktům můžete přidávat libovolné příznaky, už jistě víte. A protože vám chceme správu produktů co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit, přinášíme vám novou možnost, jak můžete pracovat s jedním z těchto příznaků, kterým je „Novinka“.

Co je nového?

  • Příznak „Novinka“ jsme vylepšili tak, že jej nyní nemusíte u každého produktu hlídat zvlášť a myslet na to, jak dlouho ho tam už máte a kdy je potřeba jej odstranit. Tento příznak totiž nyní funguje zcela automaticky.
  • Pokud chcete tuto možnost využít, pak si v administraci FastCentriku (v části Nastavení/Nastavení e-shopu/Nastavení novinek/Počet dnů pro označení zboží příznakem novinka) zvolte počet dnů, po které se mají produkty na e-shopu objevovat s příznakem „Novinka“. Po uplynutí doby pak příznak prostě sám zmizí.
  • Pokud nechcete příznak Novinka využívat automaticky, pak necháte v kolonce s nastavením počtu dní číslo 0, které je zde vloženo automaticky.

Jak to funguje u variant?

  • V případě, že se rozhodnete využívat automatické zadávání příznaku Novinka a přidáte k produktu novou variantu, pak tato varianta dědí všechny příznaky, které máte nastaveny na Master produktu.
  • Pokud se ale na detailu varianty rozhodnete přidat nějaký vlastní příznak, pak platí, že tento příznak přebijí všechny příznaky, které varianta produktu dědila z Master produktu. Výjimkou je však právě automaticky zadaný příznak Novinka.
  • Záleží ale také na tom, jaký způsob zobrazování zvolíte. V případě, že budete mít vlastní příznak a k tomu zatrhnutou možnost „zobrazovat pouze na detailu“(v administraci v Nastavení/Vlastní příznaky/detail příznaku). Pak se vámi nastavené vlastní příznaky budou zobrazovat pouze po rozkliknutí detailu produktu. Všude jinde budou u produktu uvedeny příznaky z Master produktu.

Pusťte se do nastavovaní příznaků a novinek tak, jak vám to nejvíce bude vyhovovat. A pokud si s něčím nebudete vědět rady, kontaktujte naši zákaznickou podporu, nebo si vyplňte ticket do helpdesku a my se o vše postaráme za vás.

FastCENTRIK

Připravujeme Demo