Zpět na slovník

Microsite

Malý web zaměřený na propagaci konkrétního výrobku nebo služby.

Microsite

  • Patří mezi moderní marketingové nástroje.
  • Tyto menší weby dosahují marketingových cílů snáze a s nižšími náklady, než kdyby byly součástí velkých korporátních webů.

Odlišnosti microsite od klasické webové prezentace:

  • Malý rozsah (max. 3-8 stran)
  • Jednoduchá, většinou nezvykle členěná navigace
  • Kreativní grafika s dynamickými efekty
  • Vysoký podíl interaktivity s uživatelem (častý flash)
  • Užší cílová skupina
  • Méně požadavků na použitelnost
  • Virální šíření
  • Propojení se sociálními sítěmi

Hodí se k propagaci určitého produktu, či akce. Používá se i k přímému prodeji, nebo jako cílová stránka reklamních kampaní.
Používají se jak k pořádání elektronických soutěží a her, tak k nejrůznějším průzkumům a anketám.
Pomáhají budovat brand.

FastCENTRIK

Připravujeme Demo