Zpět na seznam Aktualizací

Aktualizace FastCentrik – říjen 2018

Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období říjen 2018.

Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období říjen 2018.




Export objednávek do XLS

seznamu objednávek v hromadných akcích je nová funkce Exportovat do Excelu.

Při požadavku na tuto akci se zobrazí modální okno Export do excelu.

Pro jednotlivé sekce objednávky můžete jednoduše vybrat, jaká data si přejete exportovat. Jednotlivé sekce můžete hromadně označit, tedy vybrat či zrušit, a data jednoduše exportovat nebo si výběr a nastavení uložit a exportovat. Při uložení si příští akce exportu bude pamatovat vybrané nastavení. Toto nastavení je vázáno na uživatele přihlášeného do administrace.

 

Individuální přílohy a faktura v e-mailu

V části marketing – Šablony zpráv – Šablony e-mailových zpráv – je nově na každém detailu šablony k dispozici třetí záložka s názvem Přílohy.

Jako první je zde možné povolit, že součástí e-mailu s touto šablonou bude přiložena faktura. Toto nastavení lze zatrhnout na všech šablonách. Odeslána ovšem bude pouze s tou šablonou, kde má smysl, a kde existuje daná objednávka, ke které je faktura navázána. Mezi takové šablony patří Objednávka, Objednávka – aktualizace, Objednávka změny stavu. Podmínkou odeslání faktury jako přílohy v PDF souboru je, že je k dané objednávce vytvořen doklad (faktura). Nastavení je shodné pro případné další jazykové mutace.

V části Další přílohy je možno přiložit soubor či několik souborů jako jednotlivé přílohy dané e-mailové šablony. Podporované formáty příloh jsou .pdf, .zip, .png, .jpg, .jpeg. Součet vložených příloh nesmí překročit 10 MB. V seznamu je kromě názvu souboru uvedena i velikost souboru. Soubor lze kdykoliv jako přílohu z šablony odebrat.
Jednoduše si takto můžete nově přiložit k různým e-mailům například Obchodní podmínky, Reklamační řád apod. Pro více jazykových mutací můžete nastavit rozdílné přílohy.

Pokud by součet příloh překročil maximální hranici, budete upozorněni varovnou hláškou.

seznamu e-mailových šablon je možno přidat sloupce Počet příloh a Přiložit fakturu. Jednoduše tak v přehledu uvidíte nastavení pro jednotlivé šablony.

Výjimkou je Hromadný e-mail. Pokud odesíláte hromadný e-mail, tak zde není možné přidat jakoukoliv přílohu tak, jako do samostatných šablon.

 

Import stavu skladu v Excelu

V Nastavení – Importy a exporty – Import XML a Excel – je nová možnost v části Typ importu vybrat Import stavu skladu v excelu.

Podmínky importu:

Excel - .xls
Dva sloupce, z nichž první musí obsahovat Kód produktu a druhý Počet kusů na skladě. Název sloupce nerozhoduje, pořadí sloupců je ovšem důležité.
Importovat lze kompletní db produktů, nebo pouze ty produkty, u nichž si přejete změnit hodnotu Na skladě. Import změní počet kusů na skladě pouze u těch produktů, které jsou v importu obsaženy. Ostatních produktů se import nedotkne.
Data mohou vypadat např. takto:


 

Objemová sleva – omezení na ceník

Objemové slevy lze nově navázat na ceníky, pro které je daná sleva platná. Výchozí stav je ten, že žádný ceník není ke slevě přiřazený, což znamená, že sleva platí pro všechny zákazníky bez ohledu na zařazení do ceníku.

Přiřazením ceníku ke slevě omezíte aplikování této slevy v košíku pouze pro ty zákazníky, kteří mají ceník přiřazený.


 

Produkt s dárkem – nový filtr ve vyhledávání

Zboží – seznam zboží – zobrazit pokročilé vyhledávání – je nové pravidlo s názvem Produkt s dárkem. Pomocí tohoto filtru takto jednoduše zobrazíte seznam produktů, které mají na svém detailu v záložce Rozšířené vlastnosti přidán jakýkoliv Dárek zdarma.

 
 
 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo