Zpět na seznam Aktualizací

Aktualizace FastCentrik 1.0 – rok 2011

V roce 2011 přibylo do FastCentriku spoustu nových funkcí, a to zcela zdarma. Vedle toho bylo mnoho modulů na přání zákazníků FastCentriku - provozovatelů e-shopů na tomto systému - bezplatně upraveno. Chronologický přehled aktualizací systému pro úspěšné obchodování na internetu FastCentrik, které jsme uvedli v roce 2011, naleznete zde:

Prosinec 2011

 
  • 22.12.2011 – import variantního zboží z XLS: také z excelu je možno nyní importovat varianty samostatně. Popis importu včetně vzorových XLS souborů naleznet zde.
  • 21.12.2011 – import variantního zboží z XML: varianty je možno nyní importovat také samostatně - odděleně od importu zboží. Aktuální verze XSD a XML příkladů naleznete zde.
  • 19.12.2011 – slevové kupóny: drobné úpravy dle připomínek našich klientů.
  • 14.12.2011 – zobrazování neregistrovaných zákazníků (nová funkcionalita): přepnutím v nastavení e-shopu si můžete nyní nechat zobrazovat také neregistrované zákazníky. Toto nastavení má vliv současně na import zákazníků do informačních systémů. Zobrazovat neregistrované zákazníky můžete po přepnutí zde: "Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Základní nastavení -> Zobrazovat neregistrované zákazníky".
  • 8.12.2011 – Aukro konektor: doplněn o přenos Poznámky kupujícího k prodávajícímu. Tato informace se zobrazí po přenosu dat v detailu objednávky v sekci Upřesňující informace - Poznámka.
  • 7.12.2011 – posílání e-mailů: asynchronní proces odesílání e-mailů při potvrzování objednávek a změně stavu objednávky jsme doplnili o kontrolu odesílání. V některých případech (např. nekvalitní připojení k internetu) e-maily neodcházely. Pokud tato situace nastane, dojde k opětovnému odeslání neodeslaných e-mailů.
  • 5.12.2011 – Slevové kupóny: opravena chyba při generování slevových kupónů navázaných na konkrétní uživatele.

Listopad 2011

 
  • 24.11.2011 – export zboží na Nákupy Google (nová funkcionalita): klienti FastCentriku mají nyní k dispozici možnost exportu svého zboží na tuto novou službu (zatím Beta verze) společnosti Google.
  • 22.11.2011 – napojení na Aukro – doplňující obrázky: do hlavního popisu zboží vystaveného na Aukru lze nyní přidávat také dopňující obrázky (proměnná [#COMMODITY_ADDITIONAL_PICTURES#]).
  • 21.11.2011 – import skladové dostupnosti z XML – upravena importní procedura: v případě, že zdroj obsahuje duplicitní záznamy, import vadný záznam přeskočí a proces pokračuje dál. O duplicitním záznamu je správce zároveň informován.
  • 18.11.2011 – modul Balík na poštu: opravy a drobné úpravy na přání zákazníků.
  • 16.11.2011 – napojení na Pohodu (nová funkcionalita): propojovací program doplněn o přenos Souborů ke stažení a Internetových odkazů.
  • 15.11.2011 – spustili jsme nové stránky produktového webu FastCentrik.cz v české verzi. Důležité informace a soubory naleznete v sekci Podpora.
  • 14.11.2011 – smluvní podmínky: nové smluvní podmínky s účinností od 15.11.2011 naleznete zde.
  • 11.11.2011 – online prohlížení dokumentů  Flowie (nová funkcionalita): zpřístupnili jsme pro vás možnost napojení na systém Flowie.
  • 10.11.2011 – export objednávek do XML: export objednávek doplněn o možnost filtrování dle zvoleného data.
  • 9.11.2011 – optimalizace importu dat z excelu: zrychlili jsme proces importu (problém s importem větších souborů).
  • 8.11.2011 – tisk stránky s náhledem: na přání zákazníků jsme změnili otevírání stránky v detailu zboží do nového okna. 
  • 7.11.2011 – export XML na porovnávač cen Heuréka: v případě exportu Variantního zboží, které nemá u Variant přiřazen obrázek zboží, se nyní exportuje obrázek z karty Master produktu.
  • 4.11.2011 – oprava exportu zboží na porovnávač cen Pricemania.sk: nahrazena textová informace skladové dostupnosti počtem dnů do expedice zboží.
  • 3.11.2011 – doprava Balík na poštu: opraveno zobrazování Legendy v prohlížeči IE8 (kompatibilní režim).
  • 2.11.2011 – optimalizace načítání stránek: provedli jsme úpravy pro rychlejší zobrazování stránek.
  • 1.11.2011 – napojení na Aukro.cz (nová funkcionalita): prostřednictvím plně automatizovaného Aukro konektoru můžete své zboží vystavovat na tomto obchodním portálu a také vyřizovat objednávky. To vše pohodlně a z jednoho místa - administrace vašeho e-shopu. Jak pracovat s konektorem naleznete v aktualizovaném manuálu. Další informace pak v samostatném článku.

Září 2011

 
  • 22.9.2011 – výchozí vazba doprava/platba (nová fukcionalita): v administraci e-shopu ( "Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Objednávka -> Výběr způsobu dopravy, platby, ...-> Použít výchozí vazbu doprava/platba") si můžete nastavit, zdali se má zákazníkům v objednávce předvyplňovat výchozí způsob dopravy a platby.
  • 21.9.2011 – změna pořadí bloku s výběrem dopravy a platby v objednávce: v košíku - objednávce byly prohozeny fakturační a dodací adresy s výběrem způsobů dopravy a platby. Změna zjednodušuje proces odeslání objednávky z pohledu samotného zákazníka.
  • 20.9.2011 – Balík na poštu (nová funkcionalita): FastCentrik nyní podporuje novou službu České pošty nazvanou Balík na poštu. Zboží může být doručeno na jednu z 2 600 pošt, kterou si zákazník zvolí při nákupu v e-shopu. Při výběru způsobu dopravy "Balík na poštu" si nakupující vybere poštu a adresa pošty je pak vložena do dodací adresy objednávky. Pro aktivaci této služby je zapotřebí v administraci "Zpúsoby dopravy" ke zvolené dopravě přiřadit příznak "Zapnout funkci Balík na poštu".
  • 19.9.2011 – úprava stránky objednávky (košíku): pokud zákazník vyplní svoji fakturační případně dodací adresu a pak změní počty položek zboží v košíku anebo zadá slevový kupón, zůstanou mu předvyplněná data v obou adresách.
  • 15.9.2011 – dědění hodnot parametrů u Variant: při nadefinování parametrů u Master produktu dědí parametry včetně hodnot i jednotlivé varianty. U varianty je pak možno změnit hodnotu parametru, případně vložit nový parametr. Nelze nadefinovaný parametr vymazat. Z tohoto důvodu definujte u Master produktů pouze parametry, které mají všechny jeho varianty.
  • 13.9.2011 – export objednávek do XML v administraci: opravena špatně generovaná cena bez DPH u položek Slevový kupón.
  • 12.9.2011 – volba grafického vzhledu v detailu zboží (nová funkcionalita): pokud využíváte zobrazování zboží stejných parametrů (volba "Generovat skupinu na detailu sortimentu" v definici parametrů) v detailu zboží, můžete si zvolit způsob zobrazování mezi klasickým katalogovým a "pásovým" (jednořádkovým s posouváním zboží po kliku na ovládací prvek).Výchozím nastavením zůstává katalogový výpis. Pro změnu zobrazování je nutno vybrat v administraci e-shopu: "Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Grafika -> Výběr způsobu zobrazování -> Generované zboží na detailu produktu dle parametrů" položku "Varianta 2".
  • 9.9.2011 – nové smluvní podmínky: došlo k úpravě obchodních podmínek. Jejich aktuální znění je možno stáhnout zde.
  • 7.9.2011 – úprava XML expandéru: doplněn export o variantní produkty.
  • 6.9.2011 – optimalizace fulltextového vyhledávání: došlo k úpravě vyhledávání za účelem jeho zrychlení. 
  • 5.9.2011 – podpora verifikace souborů pro Yahoo a Bing (nová funkcionalita): pro registraci vyžadují vyhledávače ověření majitele e-shopu. Ověření funguje na principu vložení vygenerovaného textového souboru do rootu aplikace. Adminitrátoři e-shopu mohou nyní tento soubor vložit pomocí FTP do adresáře Files. Po vložení souborů do tohoto adresáře dojde k autorizaci, jako by byly soubory vloženy do rootu webu.
  • 1.9.2011 – administrace článků: opravena chyba při přesouvání článku z jedné víceúrovňové sekce do druhé.

Srpen 2011

 
  • 18.8.2011 – individuální CSS styly (nová funkcionalita): při implementaci vlastní grafiky je možno linkovat styly přímo v administraci e-shopu: "Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Grafika -> Individuální grafika -> Individuální CSS styly".  Styly jsou linkovány přímo do hlavičky HTML stránky (<head>). POZOR: do administrace je nutné vložit celý odkaz (<link rel="stylesheet".../>)!
  • 17.8.2011 – editace hlavičky objednávky (nová funkcionalita): v seznamu objednávek v administraci e-shopu je po kliku na jméno a příjmení zákazníka nyní možno editovat jeho základní údaje na objednávce. (Upozornění: nejedná se o editaci fakturačních nebo dodacích údajů registrovaných klientů) . Údaje je možno editovat také při rozkliknutí konkrétní objednávky (odkaz Editovat).
  • 16.8.2011 – administrace a 64-bitová verze MS Internet Explorer: opraveno nekorektní zobrazování seznamu článků v sekci Editace textů -> Články.
  • 11.8.2011 – úprava pro Google Analytics: hodnota (cena) objednávky je nyní odesílána na server GA se stejným zaokrouhlením jako v objednávce zákazníka v závislosti na používaných měnách.
  • 10.8.2011 – registrační a objednávkový formulář: vzhledem k různým destinacím, ze kterých nakupují zákazníci našich klientů jsme zrušili kontrolu na PSČ u všech států vyjma České a Slovenské republiky. 
  • 8.8.2011 – oprava filtrování: došlo k opravě chyby při filtrování v katalogu zboží dle skladové dostupnosti. Nedocházelo k vyfiltrování variantních produktů.
  • 1.8.2011 – platební metoda PayU: na stránce objednávky došlo k několika změnám týkající se výběru platby pro platební metodu PayU. Pro správce e-shopu již není potřeba složitě nastavovat v administraci každou platební metodu zvlášť. Nastavení se provádí přímo na platební bráně PayU a v závislosti na přiděleném identifikátoru klienta se v košíku e-shopu automaticky nabízejí všechny dostupné platební metody (dle smlouvy s PayU). Zároveň s touto úpravou došlo k několika grafickým změnám (výběr metody je nyní přehlednější).

Červenec 2011

 
  • 21.7.2011 – našeptávač hledaných výrazů: oprava automatického doplňování slov v případě, že byl kurzor myši umístěn bezprostředně pod vyhledávací pole.
  • 20.7.2011 – košík: vložení slevového kupónu - provedli jsme grafické úpravy v košíku. Malé tlačítko OK pro vložení slevového kupónu jsme zaměnili za výrazné a větší tlačítko Uplatnit kupón.
  • 19.7.2011 – v souvislosti s úpravou registračního a objednávkového formuláře ze dne 19. 5. jsme provedli databázový přesun dat registrovaných zákazníků (z položky Telefon do Mobil). Přesun se týkal pouze zákazníků, kteří měli vyplněnu jenom položku Telefon.
  • 18.7.2011 – zobrazování variantního zboží v detailu: úprava zarovnání ikonky hlídacího psa doprava v případě, že u zboží bylo nastaveno
  • 14.7.2011 – SEO optimalizace: provedli jsme menší úpravy v HTML kódu na titulní stránce a detailu zboží.
  • 13.7.2011 – importy anotací u produktů: pomocí nastavení v administraci e-shopu (Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Přenosy -> Nastavení importů -> Odstraňovat HTML značky při importech anotací) lze nyní zapínat/vypínat funkci odstraňování HTML tagů při manuálních i automatických importech.
  • 11.7.2011 – Zbozi.cz Měření konverzí (nová funkcionalita): reagujeme na novinku portálu Seznam.cz. Fastcentrik nyní podporuje Systém měření konverzí. Toto měření by se mělo stát účinným pomocníkem při optimalizaci vašich kampaní. Pole pro vložení kódu naleznete v administraci e-shopu: "Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Objednávka -> Sledování objednávek Zbozi.cz".
  • 7.7.2011 – importy doplňujících obrázků: automatické mazání duplicit - pokud import narazí na duplicitní záznamy, automaticky nyní staré záznamy odstraní a pokračuje dále v importním procesu.
  • 4.7.2011 – rozšíření XML feedu pro Pricemania.sk: doplnili jsme feed pro tento porovnávač cen o nový element "shipping". Exportují se do něj informace o nejlevnější aktivní (zapnuté) dopravě na e-shopu.

Červen 2011

 
  • 28.6.2011 – podpora e-shopu (nová funkcionalita): přímo do prostředí administrace byl implementován rozcestník na nejdůležitější odkazy a články z webu Fastcentrik. Tyto články by měly  majitelům co nejvíce ulehčit a pomoci při správě svých e-shopů.
  • 27.6.2011 – zabezpečení formulářů proti robotům: byla zvýšena úroveň zabezpečení všech formulářů (tzv. captcha) na frontendu e-shopu proti útokům spamovacích robotů.
  • 23.6.2011 – podpora Variantních výrobků v přenosu z/do MoneyS3 (nová funkcionalita): pokud bude označen na kartě zboží Typ karty jako Výrobek a v Definici sestavy zařazeny další produkty, bude se toto zboží přenášet jako variantní. Typ karty Výrobek se bude přenášet jako Master produkt.
  • 22.6.2011 – úprava importů anotací zboží: při automatických i manuálních importech dochází nyní k odstranění HTML značek.
  • 21.6.2011 – administrace objednávky: rozšířeno pole pro vkládání čísla přepravního balíku.
  • 20.6.2011 – XML feedy pro vyhledávače a porovnávače cen: provedli jsme optimalizaci a zrychlení generování XML feedů. Toto mohlo u zvlášť objemných dat přinášet komplikace při zpracovávání porovnávači.
  • 15.6.2011 – objednávka a slevové kupóny: v potvrzení objednávky (její tištěné podobě) se nyní zobrazuje Název kupónu (pokud je vyplněn) společně s jeho kódem.
  • 13.6.2011 – odesílání a ukládání objednávky: urychlen proces - zkrácen čas mezi odesláním objednávky a zobrazením potvrzovací stránky o přijetí objednávky.
  • 9.6.2011 – čas vytvoření objednávky: pro potřeby certifikace SAEC (Slovenská asociácia pre elektronický obchod) byl doplněn v potvrzení a tištěné podobě objednávky čas nákupu.
  • 8.6.2011 – meta tag Description v detailu zboží: u propojených e-shopů (účetní systémy, dropshipping nebo manuální importy) se nyní plní Description popisem zboží.
  • 7.6.2011 – soubor (y) Sitemap: změněno úložiště pro tyto soubory. Nově se ukládají do uživatelsky přístupného (přes FTP) adresáře Files/Sitemap. Správce e-shopu má nyní k souboru přístup a může jeho obsah zkontrolovat případně vygenerovaný nahradit vlastním.
  • 6.6.2011 – administrace parametrů: naimplementováno tlačítko "Přidat" pro vložení nové hodnoty parametru. Dále bylo zrychleno vyhledávání hodnot parametru.
  • 3.6.2011 – úprava exportů a importů zboží: XML a XLS soubory doplněny o příznak "Exportovat produkt na Facebook". Aktuální verze XSD a XML příkladů naleznete zde. Vzorový excel soubor ke stažení pak zde.
  • 2.6.2011 – administrace Slevových kupónů: seznamový výpis vygenerovaných slevových kupónů se nově řadí dle data vložení sestupně (od nejnovějších po nejstarší). 
  • 1.6.2011 – objednávka při použití platební metody PayU (nová funkcionalita): po odeslání objednávky je zákazník, který si zvolí jednu z online plateb PayU, automaticky přesměrován na platební bránu. Po provedení transakce (úspěšné či neúspěšné) se automaticky vrací nakupující na stránku e-shopu, kde si může objednávku vytisknout nebo vybrat jinou online platební metodu v případě neúspěšné transakce.

 Květen 2011

 
  • 31.5.2011 – úprava Recyklačních poplatků: nyní lze zadávat hodnoty recyklačních poplatků na dvě desetinná místa.
  • 30.5.2011 – editace počtu kusů v objednávce: v případě, že v košíku bylo více kusů stejného zboží a nakupující si editaci rozmyslel, nastavil se počet tohoto produktu na 1ks. Tato chyba byla opravena.
  • 26.5.2011 – administrace slevových kupónů: drobné úpravy a opravy ve filtrování slevových kupónů.
  • 25.5.2011 – registrační a objednávkový formulář (pouze anglická verze): povinná položka "State". Nově je nutno vybrat ze seznamu států (původně byla automaticky vybrána první položka ze seznamu).
  • 19.5.2011 – registrační a objednávkový formulář: výchozím a povinným telefonním kontaktem se stalo mobilní číslo (namísto pevné linky).
  • 12.5.2011 – provázání skladové dostupnosti s libovolným článkem: v administraci - číselníku skladové dostupnosti lze nyní zadat URL článku, který se zobrazí v novém okně po kliknutí na hodnotu skladové dostupnosti. Pro články umístěné mimo e-shop je potřeba zadat absolutní adresu odkazu (např. http://www.domena.cz/clanek). V opačném případě stačí zadat relativní adresu (např. /dostupnost-skladem/t-295).
  • 11.5.2011 – úprava vyčíslení částky u slevových kupónů: v objednávce - daňové rekapitulaci se v případě dvojího typu DPH rozpočítává částka u kupónu dle poměru cen zboží s různým DPH.
  • 10.5.2011 – úprava fulltextového  vyhledávání: výsledky vyhledávání upřednostňují u přesné shody na název vyhledávacího řetězce zboží dle skladové dostupnosti (na prvé pozici produkt skladem).
  • 9.5.2011 – úprava administrace slevových kupónů: generátor kupónů ošetřen proti vkládání nepovolených znaků v poli Popis. 
  • 5.5.2011 – napojení na nového dodavatele: zprovoznili jsme napojení na nového dodavatele - společnost Peters Work s.r.o., provozovatele e-shopu OrdinaceZdravi.cz. Kontakty na dodavatele naleznete zde.
  • 4.5.2011 – úprava objednávky při použití slevového kupónu: název slevového kupónu se nyní zobrazuje v objednávce místo původního obecného textu "Slevový kupón".
  • 3.5.2011 – úprava generátoru slevových kupónů: doplněn Název a Popis kupónu (slouži pro interní potřebu správce e-shopu). Dále upravena maska pro generování kódů - nyní lze definovat část případně celý text = kód kupónu (např. AKCE xyz). V masce lze dále libovolně kombinovat zástupné znaky (# - pro číslo, @ - pro písmeno).
  • 2.5.2011– úprava napojení na ekonomický systém Pohoda: přenos automaticky doplňuje do interní poznámky v Pohodě pole Refer (odkud přišel nakupující) a e-mail adresu u neregistrovaných nakupujících. 

Duben 2011

 
  • 28.4.2011 – úprava feedu pro Zbozi.cz: feed doplněn o nepovinný element "PRICE_VAT".
  • 26.4.2011 – přenos z Money S3: optimalizován transport při velkém objemu dat (změnový transport).
  • 25.4.2011 – napojení na nového dodavatele: zprovoznili jsme napojení na nového dodavatele - společnost AT Computers a.s., provozovatele e-shopu ATComp.cz. Kontakty na dodavatele naleznete zde.
  • 19.4.2011 – datový feed pro HyperZbozi.cz: doplněn algoritmus pro element skladové dostupnosti. Dle nastavení položky "K expedici za dnů" v číselníku skladové dostupnosti v administraci e-shopu se automaticky doplňují hodnoty do tohoto feedu. Pro hodnotu 0 se doplňuje S, 1-3 = 3D, 4-7 = 7D a konečně pro nevyplněnou hodnotu anebo větší hodnoty než 7 se doplňuje 7+. 
  • 13.4.2011 – přehled objednávek registrovaného zákazníka: v souvislosti s úpravami zaokrouhlování částek v objednávkovém formuláři byly tyto úpravy upraveny přeneseny také do přehledu objednávek.
  • 5.4.2011 – podpora modulu Sledování zásilek pro další dopravce: aby bylo možné "skládat" libovolné URL adresy pro sledování balíků, byla zavedena nová proměnná [#PARCEL_Id#]. Bližší informace naleznete v našem manuálu.
  • 4.4.2011 – zaokrouhlování v objednávce: upraven systém zaokrouhlování částek v objednávkovém formuláři. V případě, že si nakupující objednával více kusů zboží, neodpovídala výsledná částka skutečné.
  • 1.4.2011 – napojení na nového dodavatele: zprovoznili jsme napojení na nového dodavatele - společnost SHANTI & Co. s.r.o., provozovatele e-shopů Smokeshop.cz, Orientshop.cz a Vodnidymky.cz. Kontakty na dodavatele naleznete zde.

Březen 2011

 
  • 29.3.2011 – cena v košíku: opravena chyba při počítání celkové částky v informačním boxíku při nákupu více položek stejného zboží.
  • 16.3.2011 – oprava XML expandéru: odstraněna špatná vazba na Související zboží v exportním XML pro zboží.
  • 15.3.2011 – modul Připnuté weby – Pinned Sites (nová funkcionalita): společně s dnešním oficiálním uvedením Internet Exploreru verze 9 společnosti Microsoft obohacujeme funkcionalitu Fastcentrik o podporu Připnutých webů. Článek o této nové vlastnosti IE9 naleznete zde. Způsob, jakým Pinned Sites v administraci vašeho e-shopu nastavíte, naleznete zde.
  • 14.3.2011 – zasílání e-mail zpráv (nová funkcionalita): změna způsobu odesílání všech e-mail zpráv z e-shopů přes "e-mail robota" zaručuje 100% jistotu doručení jakékoli zprávy.
  • 7.3.2011 – úprava souboru robots.txt: zakázání indexace některých vybraných stránek e-shopu pro zlepšení SEO výsledků.
  • 3.3.2011 – úprava zobrazování SEO metatagů v případě, že nejsou vyplněny suffixy v administraci e-shopu (HTML hlavička).
  • 2.3.2011 – úprava XML expandéru – změna obsahu elementu. Středně velký obrázek, zobrazovaný na stránce detailu, nahrazen jeho větším ekvivalentem.

Únor 2011

 
  • 24.2.2011 – doplněn článek s popisem úprav jednolivých verzí programu pro projení s Pohodou.
  • 23.2.2011 – klient pro propojení s Pohodou: aktualizace klienta na verzi 0.0.3.6 (úprava přenosu variantního zboží přes typ zásoby "Výrobek"). Více informací o úpravách jednotlivých verzí naleznete v samostatném článku. Další informace o propojení e-shopu s ekonomickým systém Pohoda si můžete přečíst zde.
  • 22.2.2011 – úprava exportu XML zboží pro modul Varianty: exportní XML doplněno o nové elementy "<bMasterVyrobek>", "<sIdMasterVyrobku>", <nPoradiZobrazeniVarianty>. Aktuální verze XSD a XML příkladů naleznete zde.
  • 21.2.2011 – obrázky produktů: na žádost klientů odstraněn copyright NetDirectu v dolní části prohlížeče při zobrazování obrázků zboží.
  • 17.2.2011 – mazání cache e-shopu: tlačítko pro mazání cache v administraci e-shopu bylo přemístěno z "Nastavení systému" do "Hlavního menu". Jelikož má vymazání cache dopad na zatížení serverů, nemělo by se používat velmi často. Z tohoto důvodu musí správce e-shopu vymazaní cache potvrdit potvrzovacím tlačítkem, které bylo v administraci ponecháno.
  • 14.2.2011 – úprava XML expandéru: export zboží doplněn o export Akčního zboží.
  • 10.2.2011 – parametry: modul upraven o další příznaky a funkčnosti. Připravujeme článek s podrobným popisem všech nových úprav.
  • 8.2.2011 – modul Varianty produktu (nová funkcionalita): variantní zobrazení produktů je od nynější dne k dispozici našim klientům. Další informace, včetně návodu, jak s modulem pracovat přinášíme v samostatném článku zde.
  • 3.2.2011 – úprava online skladové dostupnosti: přidán nový element "LocationTooltip", pomocí něhož je možné přenášet další informace, například umístění zboží na různých prodejnách.
  • 2.2.2011 – slevové kupóny: opravena chyba při zobrazování slevy v detailu objednávky při použití slevového kupónu (nastavení zobrazování cen jako "Neplátce DPH" ).

Leden 2011

 
  • 31.1.2011 – slevové kupóny: sleva kupónu se nyní automaticky promítá do celkové ceny objednávky v košíku.
  • 26.1.2011 – potvrzení objednávky: v americké mutaci FastCentriku provedeny drobné úpravy HTML potvrzení objednávky (texty v objednávce, formát data objednávky apod.). 
  • 21.1.2011 – aktualizován uživatelský manuál (anglická mutace, verze 2.3): do manuálu byly promítnuty všechny nové funkcionality, úpravy a opravy ke 14.1.2011.
  • 19.1.2011 – grafická změna ikony platební metody PayPal: ikona odkazující po odeslání objednávky na platební bránu PayPalu doplněna o grafické prvky platebních karet, aby bylo na první pohled patrné, že je možné platit i tímto způsobem.
  • 17.1.2011 – klient pro propojení s Pohodou: aktualizace klienta na verzi 0.0.3.5 (oprava přenosu skladové dostupnosti pro zásoby typu komplet - skladová dostupnost se nyni bere podle skladové dostupnosti položek, oprava přenosu parametrů typu "Ano/Ne" pro slovenskou verzi propojení, úprava přenosu ceníků). Více informací o úpravách jednotlivých verzí naleznete v samostatném článku. Další informace o propojení e-shopu s ekonomickým systém Pohoda zde.
  • 14.1.2011 – aktualizován uživatelský manuál (verze 2.3): do manuálu byly promítnuty všechny nové funkcionality, úpravy a opravy ke 14.1.2011. Aktuální verzi manuálu si můžete stáhnout zde.
  • 13.1.2011 – našeptávač ve vyhledávání (nová funkcionalita): fulltextové vyhledávání doplněno o „nápovědu“ – seznam výrazů, které nejčastěji zadávají návštěvníci při hledání na e-shopu. Při zadávání hledaného výrazu do políčka pro vyhledávání se začnou nabízet výrazy, které byly již v minulosti hledané. Každý výraz je statisticky zpracován a ve výsledku vyhledávání se zobrazují výrazy dle jejich ranku (nejvyššího počtu hledaných slov). Pokud máte na e-shopu naimplementovanou vlastní grafiku, je potřeba zkontrolovat správnost zobrazování a styly případně upravit. V administraci e-shopu je možno nastavit počet výrazů, které se zobrazují pod formulářovám polem. Pokud nechcete, aby se našeptávač zobrazoval, zadejte v administraci hodnotu 0 (nula). Nastavení naleznete zde: „Administrace -> Nastavení systému -> Nastavení modulů -> Obecné -> Hledací boxík -> Maximální počet zobrazených výrazů v našeptávači“. K této problematice připravujeme podrobnější článek.
  • 12.1.2011 – odesílání objednávky e-mailem (anglická verze): opraven název souboru s objednávkou, který se zasílá kupujícímu.
  • 5.1.2011 – klient pro propojení s Pohodou: aktualizace klienta na verzi 0.0.3.4 (oprava přenosu parametrů pro verzi 2.0 XML komunikace, oprava přenosu dat dle zvoleného skladu). Více informací o úpravách jednotlivých verzí naleznete v samostatném článku. Další informace o propojení e-shopu s ekonomickým systém Pohoda zde.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo