Zpět na FAQ

Přidání nového uživatele / odebrání stávajícího uživatele

Přidání nového uživatele můžete provést v HelpDesku v sekci horního menu s názvem “Uživatelé”. Klikněte na zelené tlačítko “Nový uživatel”. 
Vyplňte minimálně tato pole: 
Jméno (uvádějte celé jméno), Telefon, E-mail, Login a Heslo. 
- Telefon a e-mail slouží pro komunikaci mezi podporou a daným uživatelem. 
Pokud budete chtít můžete vyplnit také vaši fotku. 
 
Výběr projektů vyberte projekt, ke kterému chcete uživatele přiřadit. 
 
Pokud chcete určitého uživatele smazat, klikněte na jeho jméno v seznamu uživatelů. Ve formláři zatrhněte položky “Blokovat uživatele” a “Znemožnit přístup ke všem ticketům”. Smazat uživatele úplně bohužel nelze, jelikož je napárován u již založených ticketů.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo