Zpět na FAQ

Jak vložit do ticketu přílohy?

Pokud je nutné do k vašemu ticketu přiložit přílohu, můžete tak učinit v levé straně ticketu záložka přílohy. 

Přílohu vyberete z vašeho disku tlačítkem “Zvolit soubory”. 
Pokud chcete přidat více příloh najednou, můžete je v okně klasicky myší označit a kliknout na tlačítko “Otevřít”. Aplikace se sama přidá a v textu uvidíte například “Počet souborů: 5”. 
Pokud si přejte soubory nahrát stisknete tlačítko “Nahrát přílohu”. 
Zda-li byly soubory nahrány se dozvíte zkontrolováním pravé strany v ticketu. V novém příspěvku by měly být označeny odkazy na soubory, které jste vložili. 
 
Poznámka: 
1/ Soubory nahrávané do příloh musí mít maximálně 10 MB. 
2/ Pokud spolu se soubory vkládáte také odpověď dbejte na to, aby odpověď byla vždy odeslána zvlášť. Nenahrávejte soubory a vzkaz najednou. Pokud vyplníte soubory a v budete vkládat vzkaz, soubory se do ticketu nenahrají. Je tedy nutné je vždy zaslat před posláním vzkazu, anebo po něm.  
 
Při posílání souborů můžete využít také E-mail a nebo externí služby. 
Při posílání souborů na e-mail, zasílejte dané soubory na: podporafc@netdirect.cz do předmětu daného emailu uveďte vždy číslo ticketu, pro který jsou dané přílohy určeny. 
Například “#123456 – Import produktů na eshop” 

Pokud jsou dané soubory příliš velké i na emailovou korespondenci doporučujeme portál uschovna.cz, kde dané soubory můžete nahrát a poté nám jen přepošlete link ke stažení buď do ticketu, anebo do e-mailu. 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo