Zpět na akademii FastCentrik

Business plán

Chystáte-li se si založit vlastní e-shop, musíte v první řadě zjistit, zda je náš podnikatelský záměr vůbec životaschopný. S tím vám před založením e-shopu pomůže pečlivě připravený business plán. Sepsání podnikatelského plánu nemusí být, i když se to na první pohled nezdá, jednoduchou záležitostí. Jak tedy na to?

Marketingová strategie - základní kámen úspěšného businessu

Marketingová strategie říká, co je třeba z dlouhodobého hlediska pro váš produkt, službu nebo firmu udělat, abyste si vytvořili a následně udrželi výhodu nad konkurencí. Pomáhá zaměřit se na ty správné zákazníky, porozumět jejich potřebám a stanovit vhodné cíle.  A samozřejmě – zajistit co největší zisk.

Jak na perfektní název e-shopu

Atraktivita, zapamatovatelnost a důvěryhodnost názvu. To vše může tvořit rozdíl mezi tím, jestli u vás zákazník nakoupí, nebo raději zvolí konkurenční e-shop. Jak název vybrat a na co si dát pozor? Na závěr článku se s námi navíc podělila o pár tipů profesionální sloganistka, Lenka Paprok.

Jak propagovat nový e-shop

Spustili jste nový e-shop, ale kýžená návštěvnost stále nepřichází? Zatímco v reálném světě stačí otevřít prodejnu na frekventovaném místě a zákazníci si vás najdou sami, v online světě to takto nefunguje. Abyste se dokázali prosadit v konkurenci ostatních obchodníků, budete muset zapracovat na propagaci.

Pět důvodů, proč řídit firemní cash flow

Řadíte se mezi úspěšné e-shopy? Jak úspěch poznáte? Co je cílem vašeho podnikání? Ať jsou vaše prvotní odpovědi jakékoli, všichni toužíme po úspěšném byznysu. Hodnotit úspěšnost e-shopu lze různými způsoby. Pro ekonomickou úspěšnost je zásadní schopnost pokrývat výdaje příjmy z prodejů. Pro malé a střední podnikatele je tok hotovosti, tedy cash flow, důležitější než ziskovost. Proč tomu tak je? A proč se do řízení cash flow pouštět?

Je marketingová strategie pro menší a střední podniky opravdu důležitá?

Většina z nás se během života jistě setkala s pojmem marketingová strategie, ať už ve školních lavicích nebo v práci. Nejspíše se vám vybaví pojmy jako SWOT analýza, analýza konkurence a marketingový MIX. Pokud patříte mezi začínající nebo drobné podnikatele, nejspíše jste takovou strategii vypracovávali sami. Jste mezi těmi, kterým se ji podařilo dotáhnout do zdárného konce? Nebo jste naopak ve skupině těch, kteří to v polovině vzdali?

Jak vybudovat úspěšný brand?

Plánujete založení nového e-shopu a nevíte si rady, jak pojmout tvorbu a budování značky? V tomto článku vás zavedeme do tajů brandbuildingu a zaměříme se hlavní kroky, na které byste se měli v této fázi soustředit: název značky, tonalitu, vizuální identitu nebo USP.

Jak vytvořit kvalitní marketingovou strategii

Marketingová strategie je základní kámen úspěšného businessu. Díky ní budete mít komplexní pohled, kam směrovat své podnikání, jak získat konkurenční výhodu a na jakou skupinu zákazníků cílit. K její tvorbě vám poslouží praktické metody, jako je tvorba person, STDC frameworku, USP nebo SWOT analýzy. Pojďte si přečíst, jak vytvořit kvalitní marketingovou strategii.

5 způsobů, jak přilákat lidi na svůj e-shop

Cílem každého e-shopu, a také základním předpokladem pro jeho samotné fungování, je platící zákazník. Nejlépe hodně platících zákazníků, kteří následně generují zisk. Prvním krokem k jejich získání je dát o sobě vědět. Jak na to, abyste ve svém online obchůdku měli „plno“?

RSS
FastCENTRIK

Připravujeme Demo