Zpět na seznam vlastností

Měření konverzí a certifikáty

  • Efektivní měření PPC kampaní
  • Nasazení měřících kódů pomocí Google Tag Manager
  • Remarketing - cílení na konkrétní zákazníky
Remarketingové aktivity se zaměřují na uživatele, kteří již daný e-shop navštívili. Jejich cílem je nalákat takové návštěvníky zpět do e-shopu a přesvědčit je k nákupu. Největšími remarketingovými tahouny jsou systémy společností Google, Sklik a Facebook. Zatímco v případě Googlu a Skliku se jedná o klasické PPC kampaně v obsahové síti obou firem, Facebook k propagaci nabízí navíc uživatelsky přívětivou sociální komunitu, takže žádná reklama se vlastně netváří ani tak jako reklama, jako spíše přátelská nabídka něčeho báječného.

Google remarketing

  • Lidi, kteří už váš e-shop znají a strávili v něm nějaký čas, oslovte prostřednictvím Google kampaně. Reklamy se jim budou zobrazovat nejen při procházení obsahové sítě Google, ale také při vyhledávání pojmů, které nějak souvisí s vašimi produkty. Nastavte si Google remarketing a vyzkoušejte, jak to funguje.

Sklik retargeting

  • Uživatele, kteří už si vaši stránku prohlédli, ale stále nenakoupili, zkuste nalákat pomocí reklamních kampaní v síti Sklik. Retargeting vám umožní zacílit vaši reklamu v závislosti na tom, jakou akci návštěvník na vašich stránkách uskutečnil. Sklik retargeting kód si snadno nastavíte ve vaší administraci.

Facebook remarketing

  • Pomocí této služby vytvoříte reklamu obsahující konkrétní produkty, které si návštěvník e-shopu dříve prohlížel, protože ho zřejmě nějakým způsobem zaujaly. Uživateli se pak automaticky zobrazí reklama s dříve prohlíženými produkty a připomene mu, že nákup nedokončil. Také tento způsob remarketingu si snadno propojíte s FastCentrikem.

Nejčastější otázky a odpovědi

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás