• Cílí přesnými nabídkami
  • Zvyšuje konverzi i obrat
  • Nabízí zboží chytře
Personalizace je velmi rafinovaná marketingová technika, která umí doporučovat zboží způsobem, kterému žádný zákazník neodolá.

Doporučování zboží

  • Personalizační systém FastCentriku se táhne celým e-shopem jako červená niť. Doporučené produkty se zákazníkovi objevují na úvodní straně, v detailu produktu, v košíku i v kategorii produktu. Naposledy prohlížené zboží se zobrazuje na všech stránkách e-shopu.

  • ​Systém doporučuje zboží s ohledem na několik faktorů. Pamatuje si, které zboží si zákazník prohlížel, nebo koupil a kdy se o daný produkt zajímal.

  • Zboží je doporučováno také na základě výsledků, které se týkají celé zájmové nebo věkové skupiny zákazníků.

Související zboží/ CrossSell

  • Doporučování souvisejícího zboží, tzv. CrossSell, se spustí v okamžiku, kdy zákazník vloží něco do košíku. CrossSell doporučuje zboží dvojím způsobem:
  1. Novému zákazníkovi nabídne zboží podle historie objednávek jiných zákazníků
  2. U stálého zákazníka vychází z jeho nedávných nákupů a zobrazuje mu zboží, které s jeho objednávkou nějak souvisí.

Nejčastější otázky a odpovědi

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás