Zpět na seznam vlastností

Sociální sítě a komunikační nástroje

  • Zvyšují povědomí o značce
  • Oslovují cílenou reklamou
  • Sdružují fanoušky značky

FastCentrik umí propojit e-shop s populárními sociálními sítěmi. Dobrá prezentace značky na socialní síti mnohonásobně zvětšuje šance e-shopu uspět v tvrdém konkurenčním boji.

Svůj obsah můžete sdílet pomocí integrovaných prvků sítí Facebook, Twitter a Pinterest.

Facebook

  • Sociální síť Facebook je první a vůbec nejrozsáhlejší sociální sítí na světě. Podle statistik ji v průběhu jednoho měsíce navštíví téměř 1,5 miliardy aktivních uživatelů a každý rok se registrují milióny nových.
  • ​Propojte si svůj e-shop s FB profilem a rozšiřte své možnosti prodeje. Budujte firemní identitu v prostředí oblíbené sociální sítě a získejte nové zákazníky. Nezapomeňte ale sdílet atraktivní obsah, jen ten (samozřejmě mimo placených reklamních kampaní) zaručí stoupající počet fanoušků vaší stránky.

Integrované tlačítko "To se mi líbí"

  • Tlačítkem "To se mi líbí" označují vaši zákazníci produkty, které je na e-shopu zaujaly, a i s komentářem je mohou ihned postovat na svou facebookovou zeď.

Integrované tlačítko "Sdílet"

  • Pomocí tlačítka "Sdílet"  lze promítnout obsah vašeho e-shopu přímo na Facebooku a dále tam s ním marketingově pracovat.
  • ​Sdílet váš obsah, a tak jej šířit dále, mohou také konkrétní návštěvníci e-shopu.

Facebook Page Plugin

  • Pouhým vložením URL vaší facebookové stránky do administrace FastCentriku, dostanete na svůj e-shop oblíbený a často používaný Page Plugin.

770_img_social_pageplugein.png

  • Zobrazování Page Pluginu i tlačítek "To se mi líbí" a "Sdílet" si snadno nastavíte v administraci, kde si zároveň vyberete, na jakých místech e-shopu se mají tlačítka objevovat (na detailu zboží, na detailu výrobce, v článcích, nebo obecně všude v e-shopu).

Přihlašování pomocí facebookového účtu uživatele

  • Pomocí svého facebookového účtu se uživatelé mohou i snadno přihlašovat na stránky vašeho e-shopu. Tento způsob přihlašování přináší spoustu výhod.
  • Uživatel má jednu sadu přihlašovacích údajů (login a heslo), kterou díky provázanosti používá na více místech. Přihlašuje se tak prostřednictvím služby, kterou důvěrně zná, způsobem, který je rychlý a jednoduchý.
  • Jak na nastavení? 

Twitter

  • Twitter představuje dynamickou sociální síť, v níž se vyhraňují oborově nebo zájmově spřízněné skupiny uživatelů.
  • Tematické okruhy se budují pomocí tzv. hashtagů (#, klíčových slov), které jsou součástí každého příspěvku (tweetu)
  • ​Najděte si své "followery" také na Twitteru a nachystejte si ke svým produktům i sdílecí tlačítko s Twitter ptáčkem.

Pinterest

  • Tato sociální síť sází na silný vizuální aspekt. Její uživatelé se tu chodí inspirovat v nejrůznějších oblastech běžného života. Díky nápaditým "pinům" ostatních uživatelů si svůj styl, domov, zahradu apod. může vylepšit v podstatě každý. 
  • Své produkty sdílejte na Pinterestu především tehdy, máte-li produktové fotografie alespoň lehce inspirativní a s nápadem. Sdílecí tlačítko pro Pinterest také najdete v administraci svého e-shopu.

mojeID

  • mojeID je služba, díky které si zákazníci mohou zřídit a centrálně spravovat svou internetovou identitu se kterou se poté mohou přihlašovat na váš e-shop.
  • Jak na nastavení?

Nejčastější otázky a odpovědi

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás
FastCENTRIK

Připravujeme Demo