Zpět na seznam vlastností

Přehledné karty zákazníků

Karta zákazníka

  • Každý zákazník má v administraci vašeho e-shopu vytvořenou svou vlastní kartu, na které máte k dispozici přehled o zákazníkovi. Na kartě jsou uvedeny základní informace jako je jméno, e-mail, telefonický kontakt a fakturační, případně dodací adresa. Dále vidíte souhrn objednávek daného zákazníka, informace o jeho platbách, zvolené dopravě a ceníku, podle kterého byl zákazník fakturován. Do karty si lze vkládat také interní poznámky.

Štítkování zákazníků

  • Zákazníkům je automaticky přiřazen štítek v závislosti na stavu jejich objednávky. Celkem se zobrazují tři štítky – Rizikový zákazník (pokud není uhrazena faktura včas), S poznámkou (po přidání zprávy), nebo Dodat po částech (objednávka, která má dojít ve více zásilkách).

Komunikace se zákazníkem

  • Se zákazníky komunikujete prostřednictvím diskuze, která je součástí každé objednávky. Diskuze funguje jako propracovaný poznámkový aparát

Nejčastější otázky a odpovědi

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte náš e-shop
na 14 dní zdarma

Zkusit e-shop zdarma
bezzávazků