Objednávky a s nimi spojení zákazníci, kteří objednávky vytváří, představují jeden ze základních předpokladů pro to, aby byl e-shop úspěšný. Administrace FastCentriku umožňuje snadnou a efektivní práci s objednávkami, která vás bude bavit.
Přehled objednávek a jejich stavů
- V administraci e-shopu lze velmi jednoduše pracovat s veškerými objednávkami, které jsou zachyceny v přehledném seznamu. Objednávky jsou od sebe odlišeny barevným značením v závislosti na aktuálním stavu objednávky (Vyřízená, Nevyřízená, Vyřizuje se, Částečně vyřízená a Stornovaná).
Řazení a filtrování objednávek
- Práce s objednávkami je velmi snadná a rychlá, můžete si je libovolně řadit a filtrovat, tak jak vám to nejvíce vyhovuje. V administraci FastCentriku naleznete řadu přednastavených kritérií, které si můžete vybrat (číslo objednávky, datum, cena, stav objednávky, atd.).
E-mail informace o změně stavu objednávky
- Pokud dojde ke změně stavu objednávky (vyřízená, částečně vyřízená, vyřizuje se, nevyřízená, stornovaná) zákazník automaticky obdrží e-mail, který ho o takové změně informuje. Znění e-mailu si můžete upravit podle vašich představ v administraci e-shopu.
Fakturace a tisk dokladů
- V části Doklady najdete přehledně srovnaný seznam dokladů všech objednávek, které již prošly fakturačním procesem. Přihlášení zákaznici si mohou v přehledu objednávek zobrazit požadovanou objednávku, kde je možno si v sekci Faktury doklad vytisknout.
Sledování stavu doručení zásilky
- Potřebujete vědět, kde se právě nachází vaše zásilka či zda už byla doručena adresátovi? Pokud využíváte pro posílání zásilek některou z přepravních firem, které tuto službu nabízí, pak mohou vaši zákazníci pomocí modulu Sledování stavu doručení zásilky zjistit, kde se nachází zakoupené zboží.