Zpět na blog

BiddingManager ve FastCentriku

Vlastníte malý nebo střední e-shop a inzerujete své zboží na Heurece a Zboží.cz? Zbystřete! S inzercí vám nově umíme pomoci. V administraci na jeden klik najdete nástroj BiddingManager, který vám pomůže s inzercí vašich produktů na zbožových srovnávačích Heureka.cz/sk , Zboží.cz a poskytne vám ty nejpodrobnější statistiky. A to zdaleka není všechno. Největší výhodou nástroje je automatický bidding.

  • BiddingManager je systém, který shromažďuje data ze zbožových srovnávačů na jednom místě a přehledně je kategorizuje. Poskytne vám přesná data o inzerci produktů, a hlavně vás bude automaticky upozorňovat na prodělečné produkty, takže včas zamezíte zbytečným útratám.
  • Jeho největší výhodou je ale možnost biddingu, tedy nastavování ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu. BiddingManager umí jak manuální, tak automatický bidding.

Manuální a automatické bidování

  • U manuálního biddingu máte kontrolu nad tím, co nastavujete. Ze statistik totiž snadno vyčtete, jaké CPC je pro daný produkt nebo celou kategorii vhodné, kde přidat a kde ubrat. Aktualizace CPC probíhá každou hodinu a k přesnějšímu vytipování výdělečných produktů vám pomůže také funkce filtrování. Pak si stanovíte vhodné fixní CPC, nebo CPC v % z ceny produktu.
  • U automatického biddingu běží vše samo. Pokud máte v sortimentu klíčové produkty, u kterých chcete, aby byly co nejvíce vidět, je autobidding ideálním řešením. Dokáže cílit na konkrétní pozici, kterou si sami určíte.

Pro koho je BiddingManager vhodný, a jak si e-shop do nástroje přidám?

  • BiddingManager je vhodný pro menší, až středně velké e-shopy

Abyste mohli BiddingManager začít používat, prověřte správnost těchto nezbytností:

  1. XML feed – nutné pro Heureku i Zboží.cz 
  2. Měření konverzí – nutné pro Heureku i Zboží.cz
  3. Generování konverzních reportů – má pouze Heureka
  4. Sortiment report – má pouze Heureka
  5. Certifikát Ověřeno zákazníky – má pouze Heureka
  • Svůj e-shop si do nástroje můžete přidat přímo v rozhraní BiddingManager. Tam vás systém navede k natažení XML feedu a zbožového srovnávače, na kterém inzerujete. Proces je snadný a intuitivní, takže vše určitě hravě zvládnete. Pro všechny případy ale na e-mailu info@biddingmanager.cz funguje technická podpora BiddingManageru, takže se nebojte zeptat.
  • Než se pustíte do prvotního nastavení, projděte si všechny statistiky, které jsou v nástroji dostupné. Uděláte si tak vlastní analýzu a hlavně se s nástrojem seznámíte. Poté se vrhněte na globální nastavení a postupně na nastavení jednotlivých produktů.
  • Projít první krůčky v BiddingManageru vám pomůže uživatelská příručka. Otázky, na které v příručce nenajdete odpověď, směrujte bez váhání na zákaznickou podporu.
  • Pro opravdové nadšence a i ty, kteří se chtějí s BiddingManagerem jen seznámit pořádáme školení jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Školení je plné příkladů z praxe a ukázek toho, jak si nastavit bidding nebo u jakých produktů se nevyplatí bidovat.

Kolik stojí BiddingManager?

  • Cena za nástroj se odvíjí od velikosti vašeho feedu. S malým feedem (do 15 000 produktů) vás měsíc používání nástroje vyjde na 99 Kč za 1 srovnávač. U středního feedu (15 – 60 000 produktů) je cena 198 Kč/srovnávač.
  • Funkce autobiddingu je dostupná za 99 Kč pro 50 vámi vybraných produktů. Pokud budete chtít do autobiddingu zahrnout větší počet produktů, můžete si za stejnou cenu kdykoliv přikoupit balíček dalších 50 produktů. Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.
  • BiddingManager je cenově dostupný i pro velmi malé e-shopy. Díky tomu i malí hráči můžou zamíchat s pořadím na zbožových porovnávačích a vytěžit ze svého zboží maximum.
  • Pro začátek máte k dispozici zkušební období na 14 dní zdarma, abyste se s nástrojem seznámili a zjistili, jak moc dokáže pomoci vašemu byznysu.

Školení

  • Přihlaste se ještě dnes na školení, kde vám práci s nástrojem ukážeme, popíšeme, jak co funguje a přidáme tipy, jak být na zbožových srovnávačích úspěšní. Naším hostem bude tentokrát Michal Štorkán, certifikovaný Heureka specialista a odborník na porovnávače, který se svým týmem vyvinul automatické nástroje BiddingTools a BiddingManager.

Informace o školení

  • Termíny: 23. 11. (Ostrava) a 30. 11. (Praha)
  • Čas školení: 14:00-17:00
  • Cena školení: 300,- bez DPH
  • Po registraci vám všechny další detaily obratem zašleme na Váš email.
  • Každý účastník obdrží tištěné materiály, které obsahují všechny důležité informace, z kterých pak můžete čerpat při své práci. Těšit se můžete také na drobné občerstvení. Na závěr školení vám rádi zodpovíme všechny otázky, které k nástroji máte.

Začněte bidovat rychle a efektivně! Nově se snadným přístupem z administrace vašeho e-shopu.