Zpět na akademii FastCentrik

Růst e-shopu

Rozjeli jste vlastní e-shop, ale nyní je čas jej posunout dále? V následujících článcích představujeme tipy, které vám pomohou zvýšit obrat vašeho e-shopu. Například vstup na marketplace a expanze do zahraničí, to je oč tu běží.

Jak zvýšit prodeje díky reklamě na Facebooku?

Potenciál sociálních sítí v posledních letech roste a platformy jako Facebook nebo Instagram hrají při propagaci e-shopu stále větší roli. O tom, jak vám může Facebook zvýšit prodeje na vašem e-shopu jsme si povídali se specialistkami online marketingu Zuzkou Štukovou a Lenkou Stoškovou. Dozvěděli jsme se, pro koho je důležitá facebooková reklama a jak ji správně zacílit. Zeptali jsme se také na to, jak zjistíme, jestli je reklama účinná a zdali je výhodnější spravovat reklamu sám, nebo se svěřit do rukou odborníků.

Marketplace: Online tržiště, které se firmám vyplatí

Online doba si žádá online nakupování. Není proto divu, že kromě e-shopů jsou v kurzu také Marketplace, které se drží na špičce světových trendů už několik let. Důkazem jsou velcí retailoví hráči jako Amazon a Mall.cz, jejichž obraty přesahují ročně miliardy eur. V čem tkví hlavní výhody tohoto online tržiště a jak můžete využít jeho potenciál pro své vlastní podnikání?

Jak dostat e-shop do trojice nejúspěšnějších v zemi? Prozradí Gabriel Steiner

Světu online nakupování se daří a firmy to moc dobře vědí. To je jeden z důvodů, proč tolik roste popularita internetových obchodů a jejich zakládání. Na kartu e-commerce vsadil s e-shopem Professionails.sk také slovenský podnikatel a dlouhodobý klient FastCentriku, Gabriel Steiner, jehož pestrá kariéra v oblasti e-shopů a prodeje začala již v roce 2009. Pojďte si přečíst rozhovor o jeho úspěšném podnikání a o tom, v čem podle něj tkví klíč vydělávajícího e-shopu.

5 záznamů webinářů pro váš rozvoj, které musíte vidět

Budování výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. 🏃‍♂ Udělejte něco prospěšného pro zdraví vašeho e-shopu a pusťte si záznamy webinářů na různá marketingová i technická témata, která jsou zásadní pro úspěšný start a dlouhodobé fungování každého e-shopu. 💰

Co vstup na jednotlivé trhy při expanzi e-shopu do zahraničí obnáší

Možná se ptáte, proč byste se měli zabývat otázkou, co obnáší vstup na nový trh při expanzi e-shopu. Odpověď je jasná. V případě, že máte fungující český e-shop, ale trh v Česku vám pomalu začíná být malý a máte kapacity i chuť získat nové zákazníky, logicky asi hledáte další lokalitu pro prodej vašich produktů. Možná za tím může stát i chuť vyzkoušet si, jaké je to podnikat v zahraničí. V každém případě je potřeba nezapomenout na žádnou klíčovou část expanze e-shopu do zahraničí a nepodcenit přípravu. Co tedy expanze e-shopu do zahraničí obnáší?

9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu

Vlastníte e-shop, který v Česku vykazuje tendenci dlouhodobého růstu? Uvažujete nad tím, zda vstoupit na zahraniční trh a začít vydělávat i v zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat zákazníky? Jak připravit e-shop pro vstup na zahraniční trh a co vše taková expanze obnáší, se dočtete v tomto článku.

RSS
FastCENTRIK

Připravujeme Demo